Ilveksen peliasut

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Mä olen viimekaudesta lähtien kiinnittänyt huomiota sellaiseen (ehkä joillekin merkityksettömään) asiaan, kuinka tuo hyvin nuo mainokset on sovitettu tuohon peliasuun. Eniten mua on kummastuttanut seurat, joilla resursseja olisi panostaa peliasuun (Kärpät, Lukko, Tappara) pelaa edelleen likaisissa, risaisissa, itseommelluissa mainos-asuissa joissa osa mainoksista on haalistuneita, repsottaa reunoista jne. Nää on ne seurat, joitten kohdalla koko ajan puhutaan ammattimaisesta toiminnasta seurassa, mutta peliasuissa se ei kylläkään näy. Olen itsekin ommellut mainoksia pelihousuihin, eikä se mitään herkkua ollut.
Joo hyvin on Ilveksen lisäksi tän jutun hoitanu tepsi. Ylipäätänsä on ollu hienoa että Ilves ei ole menny täyskaupalliseksi läpsyttimien tai millään pancho villa pyssyillä.
 

Violetti kolmospaita

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
268
tietysti Ilveksen väreillä
ilvesvärit.jpg
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Vaikka en ole valkoisten paitojen ystävä, näyttävät nuo valkoiset retropaidat paremmalta kuin kokomustat.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Voisko Ilvekselläkin joskus toimia 3. pelipaita tällä tyylillä, tietysti Ilveksen väreillä. Mitä useammin nähnyt tuon Wildin paidan, niin sitä enemmän alkanut tykkäämään siitä.

Toi paita on niin helvetin hieno. Wildin pitää vaihtaa ehdottomasti noihin starsin väreihin.
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 161
Jos muiden joukkuiden paitaa pitää apinoida, kannattaa apinoida vaikkapa Minnesota North Starin 90-luvun vieraspaitaa, sitä vihreää siis.

Google on tässäkin ystävä, mikäli sitä ei ole koskaan nähnyt.
 

Violetti kolmospaita

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
268
On se huvittavaa, kun joukkue mainostaa pelaavansa erikoispelipaidoilla, mutta ei suunnittele muuta peliasua niihin sopivaksi. Ei nyt koske Jyppiä vaan esim. Pelicansin ympäristöpaitoja ja Tepsin lonkeropaitoja.

Onneksi Antti Tuomisto ja Ilves näyttävät osaavan nämä asiat. Olisihan se ollut aika karmean näköistä, jos Ilves olisi toissa kauden retropaidalla pelannut normaalien sukkien ja housujen kanssa.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 284
Mitä jos jatkettaisiin kotipelejä vaikka tällä keltaisella voittoisalla asulla?

Nykyiset järkyttävät "valkoiset" haamukaavut voisi esimerkiksi vaikka polttaa, kunhan niistä leikkaa ensin irti raakasti Ipan logot. Logot voisi puolestaan huutokaupata. Tietty pelaajan nimmari vielä sinne taakse. Kehyksiin siitä niin komeita tauluja saisi.

Idean isänä otan palkkioksi Eemeli Suomen paidan logon.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Ei ole näköjään Ilves enää ainoa joka pelaa vihreillä paidoilla:

Aikamoinen tahra jypin seurahistorialle jota on raiskattu muutenkin punaisella hurrikaani logolla tuli mieleen noista paidoista Forsan palloseura
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 911
Itse toivon mustaa kotipaitaa takaisin. Koko vihreä on jotenkin tylsä. Keltainen vieras paita on todella tyylikäs.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 726
Itse toivon mustaa kotipaitaa takaisin. Koko vihreä on jotenkin tylsä. Keltainen vieras paita on todella tyylikäs.
Siis tuo vihreähän on todella hieno ja kaukana tylsästä. Enkä oikein ymmärrä kun joku sitä valkoista kolmospaitaakin arvosteli. Hieno myös vaikka otti hetken siihen tottua
Makuasioita tietysti.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293
Enkä oikein ymmärrä kun joku sitä valkoista kolmospaitaakin arvosteli. Hieno myös vaikka otti hetken siihen tottua
Makuasioita tietysti.
Omasta mielestä valkoinen ei kuulu Ilveksen pääväreihin. Menkööt nyt Hakametsää kunnioittaen, mutta toivottavasti ei tullut jäädäkseen. Ilveksen värit ovat vihreä, keltainen ja musta. Valkoinen jääköön shortsipoikien aikakaudelle.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 726
Omasta mielestä valkoinen ei kuulu Ilveksen pääväreihin. Menkööt nyt Hakametsää kunnioittaen, mutta toivottavasti ei tullut jäädäkseen. Ilveksen värit ovat vihreä, keltainen ja musta. Valkoinen jääköön shortsipoikien aikakaudelle.
Historiassa aika monella kaudella valkoinen paita ollut mukana jossain määrin. En näe väriä ongelmana koska kyseessä on lähtökohtaisesti kolmospaita. Mainitsemasi värit kelpaavat myös.
 
Ylös