Ilveksen pelipaidat

Brooks

Luottopelaaja
Ihan hauska nostalgiapläjäys nämä violetit pelipaidat. Tosin alkuperäiset kausien 1982-84 paidat eivät mielestäni olleet ihan noin violetit, vaan enemmänkin sellaiset marjapuuron väriset. Se värihän tuli TAPin tunnusväristä.

sentteri

Vakiokokoonpanossa
Kerrankin saa olla Brooksin kanssa samaa mieltä. Jos ei kuva kauheasti valehtele, niin väärän värinen on ainakin toi faniversio paidasta, toivottavasti oikea pelipaita on oikean värinen.

Raipen Lätty

Vakiokokoonpanossa
Tämän hetken paidat ovat pirun hienot. Tuotu vielä laatu palauttamalla CCM valmistajaksi.

Tässä kuitenkin yksi kehitysehdotus, joka tekisi MINUN MIELESTÄ paidasta entistä hienomman:

Pelipaitojen hihoihin voitaisiin laittaa joku vanhoista logoista. Hifkillä oli joskus näin ja alla olevassa esimerkissä näkyy, miten sen logon voisi sijoittaa ja että mitkä logot hihoihin voisi laittaa.

Paidat eivät oikeastaan mitään muuta kaipaa. Ovat pirun hienot tälläkin hetkellä

Snapchat-1948043271~2.jpg

Tämän hetken paidat ovat pirun hienot. Tuotu vielä laatu palauttamalla CCM valmistajaksi.
Paidat ovat kyllä erittäin onnistuneet, josta kiitokset suunnittelijoille. Pakko nostaa erityisesti tälle kaudelle tullut täysin vihreä koostumus, joka on äärimmäisen tyylikäs. Pidän todella paljon.

El Reino

Luottopelaaja

Tässä kuitenkin yksi kehitysehdotus, joka tekisi MINUN MIELESTÄ paidasta entistä hienomman:

Pelipaitojen hihoihin voitaisiin laittaa joku vanhoista logoista. Hifkillä oli joskus näin ja alla olevassa esimerkissä näkyy, miten sen logon voisi sijoittaa ja että mitkä logot hihoihin voisi laittaa.

Paidat eivät oikeastaan mitään muuta kaipaa. Ovat pirun hienot tälläkin hetkellä

katso liitettä 574
Tuo HIFK:n hihalogohan ei ollut mikään "vanha", vaan Sakke Järvenpään eräältä autojen vannevalmistajalta kopioma logo. Tämä otettiin käyttöön 1996-1997.

Muuten olen samaa mieltä, että Ilveksen pelipaitaan sopisi joku alkuperäisistä logoista.

Raipen Lätty

Vakiokokoonpanossa
Tuo HIFK:n hihalogohan ei ollut mikään "vanha", vaan Sakke Järvenpään eräältä autojen vannevalmistajalta kopioma logo. Tämä otettiin käyttöön 1996-1997.

Muuten olen samaa mieltä, että Ilveksen pelipaitaan sopisi joku alkuperäisistä logoista.
Juu vähän huonosti muotoilin aikasemman viestin. Tuo tämän hetken logo on se alkuperäinen "vaakunalogo" ja tuo "petologo" oli välissä, kunnes tuli "vaakunalogo" takaisin.

vilperi

Vakiokokoonpanossa
Juu vähän huonosti muotoilin aikasemman viestin. Tuo tämän hetken logo on se alkuperäinen "vaakunalogo" ja tuo "petologo" oli välissä, kunnes tuli "vaakunalogo" takaisin.
Taisi IFK:n alkuperäinen logo olla kumminkin tähtilogo. Ja ei, ei se 1990-luvun puolessa välissä oleva logo. Kilpi taisi IFK:lle logoksi tulla joskus 70-luvulla.