Ilveksen kokoonpano 2014-2015

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Vs: Ilveksen kokoonpano 2014-2015

Ilives sanoi:
Joko sen nuorisoketjun voi nyt hajottaa ja ottaa Savilahden pelaamaan?

Tai Kallelan.
 

iiipaaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Ilveksen kokoonpano 2014-2015

Hermes sanoi:
En kyllä ymmärrä Mäkiseen kohdistettuja odotuksia. Ei ole missään tehnyt pahemmin pisteitä saati maaleja, edes junnuissa. Nuorten MM-kisoissa heitetty jalkakikka varmaan suurin saavutus. Itse kisathan meni kuitenkin kiikareilla. Toivon, että joskus breikkaa, mutta mikään ei oikein siihen viittaa. Ihan pelimies, mutta kuitenkin "jo" 23 lasissa, että kenties voisi hakea muualta uutta nousua.

No todistihan Konsta tänäänkin kaikkia paitsi yhtä SaiPa-maalia lähietäisyydeltä. Eikö se ny väkisinki joudu vilttiin, kun joka pelissä soi omissa ku tää yks sankari kentällä..
 

Bracket

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
183
Vs: Ilveksen kokoonpano 2014-2015

iiipaaa sanoi:
Hermes sanoi:
En kyllä ymmärrä Mäkiseen kohdistettuja odotuksia. Ei ole missään tehnyt pahemmin pisteitä saati maaleja, edes junnuissa. Nuorten MM-kisoissa heitetty jalkakikka varmaan suurin saavutus. Itse kisathan meni kuitenkin kiikareilla. Toivon, että joskus breikkaa, mutta mikään ei oikein siihen viittaa. Ihan pelimies, mutta kuitenkin "jo" 23 lasissa, että kenties voisi hakea muualta uutta nousua.

No todistihan Konsta tänäänkin kaikkia paitsi yhtä SaiPa-maalia lähietäisyydeltä. Eikö se ny väkisinki joudu vilttiin, kun joka pelissä soi omissa ku tää yks sankari kentällä..

'Kaikkia paitsi yhtä' eli yhtä.. No hauskasti muotoiltu. Plussana kuitenkin sanoisin että on Ilves pakiston ainoo (ehkä järventien lisäks), joka vetelee hienoja taklauksia. Ja ne on mun mielestä osa jääkiekkoviihdettä!
 

iiipaaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Ilveksen kokoonpano 2014-2015

Bracket sanoi:
iiipaaa sanoi:
Hermes sanoi:
En kyllä ymmärrä Mäkiseen kohdistettuja odotuksia. Ei ole missään tehnyt pahemmin pisteitä saati maaleja, edes junnuissa. Nuorten MM-kisoissa heitetty jalkakikka varmaan suurin saavutus. Itse kisathan meni kuitenkin kiikareilla. Toivon, että joskus breikkaa, mutta mikään ei oikein siihen viittaa. Ihan pelimies, mutta kuitenkin "jo" 23 lasissa, että kenties voisi hakea muualta uutta nousua.

No todistihan Konsta tänäänkin kaikkia paitsi yhtä SaiPa-maalia lähietäisyydeltä. Eikö se ny väkisinki joudu vilttiin, kun joka pelissä soi omissa ku tää yks sankari kentällä..

'Kaikkia paitsi yhtä' eli yhtä.. No hauskasti muotoiltu. Plussana kuitenkin sanoisin että on Ilves pakiston ainoo (ehkä järventien lisäks), joka vetelee hienoja taklauksia. Ja ne on mun mielestä osa jääkiekkoviihdettä!

Se on kyllä totta että taklaukset ovat joukkueen hienoimpia Järventien kanssa mutta niitäkin tulee kyllä todella harvoin. Ehkä joka viidestoista peli Konsta esittelee hienon taklauksen.. Nii mutta taklaukset ei näy tulostaululla.. Uskon myös että Kesseliltä saatetaan nähdä kans jokunen mojova niitti kun paikka tulee.:)
En nähnyt pelin loppua mutta loukkaantuko Ilvekseltä joku puolustaja pahoinkin, kun tuola jossai luki jotain sellaista?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös