Ilveksen ja Tapparan fanien välinen jalkapallopeli 10.8.2012 kello 16:30

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 913
Pistetään tänne hieman infoa aiheesta:
Ilveksen ja Tapparan fanien välinen jalkapallopeli pelataan perjantaina 10.8 klo 16:30.

Pelipaikka: hakamettän hiekkakenttä.

Puistofutis säänöillä (ei paitsioita, kentällä 5+1, pikkukenttä/maalit)
Ottelu kestää 2 x 20min.

Ilmottautumiset: anttijorppo@gmail.com

Alustavasti 15 ensimmäistä sähköpostilla ilmoittautunutta saa osallistua peliin.
Lisätiedot facebookista: https://www.facebook.com/events/154609608008891/

Pelin jälkeen hakamettästä on varattu pelaajille koppi.
 

Anttijorppo

Tulokas
Viestejä
7
Vs: Ilveksen ja Tapparan fanien välinen jalkapallopeli 10.8.2012 kello 16:30

Päivää!

Osallistujia peliin on tällä hetkellä sen verran, että peli järjestetään. Naisille on myös varattuna pukukoppi, jossa on peseytymiseen mahdollisuus.

Laitan viellä tietoa tässä iltasella ja huomenna aamupäivästä facebookkiin, foorumille ja peliin osallistujien sähköpostiin.

Meillä on nyt myös kunnon tuomari. Ei meinaan ole mikää pieni mies. :)

Olisin todella iloinen, jos saisitte vielä jonkun joukostanne mukaan tähän peliin.

Pelipaidoista vielä sen verran, että Tappara pelaa fun-culbinsa t-paidoilla. Elikkäs pukeutumisesta sen verran notta älkää mielellään laittako päällenne sinistä tai valkoista t-paitaa, niin erotutaan ainakin tapparalaisista. Jos saan jostain vielä järkättyä meille pelipaidat , niin ilmoitan siitä välittömästi edellämäinituissa tiedoituskanavissa.

Asia kunnossa.
 

Anttijorppo

Tulokas
Viestejä
7
Vs: Ilveksen ja Tapparan fanien välinen jalkapallopeli 10.8.2012 kello 16:30

Tänään olis sitten kokoontuminen siinä lipunmyynnin puoleisella hiekkakentällä kello 16:20. Pidetään oikein hauska pelipäivä. Mulle voi soitella 040 759 9568, jos ilmenee kysyttävää.



Maalivahti:

Mika Savinen

Kenttäpelaajat:

Mikko Soipio
Edu Estlin
Vili Laakso
Antti Nousiainen
Aku Keinänen
Pete-Paulus Kristian Visala
Jarno Nukari

Ulkopuolisia sanallisesti ilmottautuneita on neljä, jotka eivät minulle sähköpostia ole vielä laittaneet tai ovat kovassa krapulassa.

Ilmoittakaa muutoksista minulle: anttijorppo@gmail.com
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 913
Vs: Ilveksen ja Tapparan fanien välinen jalkapallopeli 10.8.2012 kello 16:30

Olipahan ottelu. Tappara korjasi itse ottelun kotiin maalein 2-1. Onneksi sentään Ilves voitti rankkarit 5-4.
 

Anttijorppo

Tulokas
Viestejä
7
Vs: Ilveksen ja Tapparan fanien välinen jalkapallopeli 10.8.2012 kello 16:30

KIITOS!!!


Kiva kun olitte mukana tässä mukavassa tapahtumassa, jossa oli vähän rytkettäkin. Laitan kuvia ja videoita facebookkiin ja youtubeen, niin saatte kaikki nauttia kivoista ja jännistä hetkistä.

Asia kunnossa!
 
Ylös