Ilveksen fanit

Goistinen

Rivipelaaja
Viestejä
28
Tifojen tekoporukalta oli hyvä kasvojen pesu edelliseen paikallispeliin. Innolla odotan seuraavia taideteoksia.

Minulla olisi myös yksi idea, jota voisi hyödyntää paikallispeleissä jossain muodossa. Kaikki varmaan tietää Popedan kappaleen Mää ja Tapparan mies. Tapparan fanit ovat ottaneet sen omakseen ja pitävät sitä jokinmoisena kannatuslaulunakin. Se soi myös heidän kotiotteluissa.

Jos Juicen tekemää tekstiä katsoo tarkemmin, niin sehän on yhtä pilkkaa Tapparasta. Kappale alkaa näin:

Niin no joo kukaties, mää ja Tapparan mies Mehän mentiin aarrejahtiin ja suututtiin kun juututtiin Ilveksen maalivahtiin

Ajattelinkin, että saisko tuosta lainaamalla kohdan "ja suututtiin kun juututtiin Ilveksen maalivahtiin" hyödynnettyä esim tifossa? Tifossa voisi olla meidän molari ja turhautunut Tapparan peluri.

Käännettäisiin heidän lempilaulunsa siis heitä vastaan.


Ois hienoo jos dj soittais ton kohdan.
 

Kiakkomiäs

Alhaalta on vain yksi suunta.
Viestejä
259
Aikoinaan koulussa aina ihmettelin tuota, kun tapparalaiset oli ihan innoissaan tuosta biisistä. Sisälukutaitoa on monenlaista... "suoraan ensimmäiseen divariin"... Soittanevat vain soveltuvilta osin kumminkin hallissa. :D
No helppohan minunkin on ollut siitä biisistä aina tykätä :)
Jos eivät olisi niin pirskatin kestomenestyjiä, sen piikit varmaan osuisivat paremmin.
Sori, tää oli nyt vähän off.

Juurikin näin. Huono se on hokea kohtaa "Ja totta sen ties mää ja Tapparan mies jäätiin loppuottelusta"
 

Ist0

Guest
Tälläisillä väitteillä todistusvastuu jää @Ist0 sinun omille leveille hartioillesi.

Sinä taisit aikaisemmin paljastaa, että muutoksia tulee. Mediatiimissä tästä muutoksesta ollaan oikein hyvillään.

Vinkkinä sen verran, että ei kannata tehdä identiteettiä paljastavaa kirjoitusvirhettä. Axl Smith ja "kolleega" sanoo moi moi. Aika rassukka pitää olla, jos nimimerkin suojista täytyy Hekelle huudella. Eikö kantti kestä kasvotusten?
 

Jallu

Guest
Keskustelufoorumilla on anonymiteettimahdollisuus. Niin kauan kuin itse teet samaa on huutelullasi aika vähän kaikupohjaa.
 

Ist0

Guest
Keskustelufoorumilla on anonymiteettimahdollisuus. Niin kauan kuin itse teet samaa on huutelullasi aika vähän kaikupohjaa.

Minä en huutele nimimerkin takaa henkilöille, jotka nimimerkin takaa tunnen. Sinä teet niin. Rassukka mikä rassukka.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 242
DEDtxaf.jpg


Jouluksi on tulossa Ilves Ikuisesti ry:ltä Pyynikillä tehtyä olutta. Tyylilajina tietysti indian pale ale eli ipa.

Harmi kun omaan suuhun Pyynikin tuotteet on ollu epätasalaatusta kuraa jonka takia panimon tuotteet on ollu boikotissa. Tätä kuitenkin pitää varmaan sen tölkin verran maistaa ihan vaan tukena Ikuisesti ry:lle.

Nyt kun tätä on pari tölkkiä tullut nuolaistua, niin valitettavan käppäinen tekele oli. Ipan kanssa tuolla plöröllä ei ole oikein tekemistä.

Tämä siis terveisenä Pyynikin suuntaan, ei seuran eikä yhdistyksen.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 052
Minä en huutele nimimerkin takaa henkilöille, jotka nimimerkin takaa tunnen. Sinä teet niin. Rassukka mikä rassukka.

". Rassukka mikä rassukka"

Kirjoitin sinusta: "Vi##u, mikä pelle(Isto siis). Sinä "suoraselkäisenä MIEHENÄ" menit itkemään ylläpidon olkaa vasten (kyllä,sain huomautuksen). Nyt kysyisin,että miten MINUN kommentti eroaa sinun omasta hengentuotoksesta?
Eli miksi itse syyllistyt samaan, MISTÄ KÄVIT ILMOITTAMASSA MINUSTA YLLÄPIDOLLE?

Kysyin sinulta silloin myös,että mitä tarkoitit "RAPORTOITU"-kommentillasi, mutta yllättäen ET VASTANNUT MITÄÄN.
No,toki tiesin,että mitä tarkoitit, halusin vain tietää,että tarviiko sulle tuoda tutti?
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
429
Nyt kun tätä on pari tölkkiä tullut nuolaistua, niin valitettavan käppäinen tekele oli. Ipan kanssa tuolla plöröllä ei ole oikein tekemistä.

Tämä siis terveisenä Pyynikin suuntaan, ei seuran eikä yhdistyksen.
Yks tölkki riitti maistoon. Pisti suututtaan kuinka huono olut. Suututti myös se, että kuinka Pyynikki kehtaa tehdä näitä vetisiä, hiilihapottomia vihanneskeittoja maksaville asiakkaille kuten Ilves Ikuisesti. Tän firman tuotteet olleet syystäkin boikotissa. Poikkeus vahvisti säännön jälleen.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 052
Viestiäsi ei ole raportoitu ylläpidon suuntaan.

Tälläinen viesti tuli Lake79:ltä:
"This does not follow our rules. Your message may have been removed or altered.

Your account's access may be limited based on these actions. Please keep this in mind when posting or using our site. "
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Tälläinen viesti tuli Lake79:ltä:
"This does not follow our rules. Your message may have been removed or altered.

Your account's access may be limited based on these actions. Please keep this in mind when posting or using our site. "

En minä tuota kiellä, mutta viestiäsi ei oltu raportoitu järjestelmään. Ylläpitäjä voi antaa noottia, vaikka viestiä ei olisi raportoitu.
 

14/41

Tulokas
Viestejä
5
Jos ei jaksa seurata eikä innostua meidän Ilveksen peleistä ja menestyksestä, ja on pakko myrkyttää toisten mieltä, niin on varmaan parasta palata kannattamaan sitä oman itäsuomalaisen kotikaupungin porukkaa- heke- hege.
 

Kiakkomiäs

Alhaalta on vain yksi suunta.
Viestejä
259
Oli eilen komea tifo Osastolta. "Paras kaupunni"
Onko tuo "kaupunni" joku murresana kaupungille vai mitä se tarkoittaa?
Nimittäin ikäni Tampereella asuneena voin sanoa, että kokonaan vieras termi.
 
Ylös