Ilveksen fanit

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 287

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 466
Tarvii kyllä arvostaa tätä OSASTON toimintaa, kerrankin kun Ilveksellä edes pelillisesti menee ihan ok, niin pistetään BOIKOTTI pystyyn!! Mä ajattelisin, että jos me joskus voitaisiin menestyä, niin me annettaisiin aina kaikki tuki joukkueelle joka jäällä pelaa!! OSASTOLLA on ilmeisesti ihan eri tavoitteet sit.. Se vitusti helpottaa omaa jengiä, kun jossain pubissa huudetaan sen puolesta
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 406
Sosiaalisessa mediassa osaston väen on pitäny kovasti nostaa itseään esiin, että he eivät tuohon uutiseen liity. Oisko parempi pitää mölyt mahassa eikä nostaa itseään jalustalle. Ei tietenkään taas koko osastosta kyse eli pari henkilöä näyttää kusevan oman ryhmän muroihin.
 

Mary Mackey

Guest
Minulla on 15 vuotta ollut kausikortti B2 katsomossa tuomareiden kulkuaukon yläpuolella. JOKAISEN ottelun jälkeen järjestysmiehet kerääntyvät aukon ympärille estäen mahdolliset häiriöt.

Eilen kyllä huudettiin nuijaa ja vastaavia, mutta mitään ei heitetty eikä tuomareiden turvallisuutta uhattu millään tavalla. Eli järjestyshäiriöitä ei ollut.
 

Merkkari

Guest
Kyllä heitettiin kun sen omin silmin näin. Jotain roskia, rytätty pelilippu tjms. Eilisellä esityksellä on suorastaan ihme kun ei reaktiot olleet paljon voimakkaampia. Jos joka yhdeksännessä pelissä jää iso jäähy viheltämättä, on aivan selvä että alkaa oleen vaikutuksia lopputuloksiin ja sarjasijoitukseen. Eniten ottaa päähän se ettei kukaan tunnu kantavan vastuuta. Sirkustoiminta saa jatkua kaikessa rauhassa.
 

Nulikka

Guest
Palaakohan Osasto myös maaottelutauon jälkeen omalle paikalleen fanikatsomoon, vai jatkuuko piileskely seisomakatsomossa vielä tauon jälkeenkin?
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Kyllä heitettiin kun sen omin silmin näin. Jotain roskia, rytätty pelilippu tjms. Eilisellä esityksellä on suorastaan ihme kun ei reaktiot olleet paljon voimakkaampia. Jos joka yhdeksännessä pelissä jää iso jäähy viheltämättä, on aivan selvä että alkaa oleen vaikutuksia lopputuloksiin ja sarjasijoitukseen. Eniten ottaa päähän se ettei kukaan tunnu kantavan vastuuta. Sirkustoiminta saa jatkua kaikessa rauhassa.

Toinen ostajaporukka-Liiga-eroruomaritarkkailija-tuomarit, Ilveksen yllätys menestys. Eihän näitä paloja tarvi paljoo pyöritellä, tää nyppii jotain pientä vaikutusvaltasta porukkaa. Ei voi olla sattumaa tämmönen, ei vaan voi
 

oldcoach

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
124
Jokseenkin myötähäpeän tunteita herätti katsella sitä Osaston tyyppien virnuilua fanikatsomon suuntaan viime perjantain matsissa.

Eihän me yhtä hyviä olla huutamaan ja laulamaan kuin tuo Osaston äänekäs joukko, mutta ainakin me yritettiin parhaamme.

Kyllähän se virnistely tuntui pahalta ja on todella ikävää jos Ilveksen kannattajat jakaantuu tällä tavoin kahtia. Mun mielestä on ihan sama mihin osastoon/yhdistykseen/kerhoon/liittoon sää kuulut, jos sä vaan kannatat Ilvestä. Mun mielestä mikään kannattajayhdistys ei voi olla suurempi kuin se seura jota kannatetaan.

Miksei vaan kaikki voitais tulla sinne D1:seen ja kannustaa Ilvestä?
 

Raging Boner

Rivipelaaja
Viestejä
72
Kyllähän se virnistely tuntui pahalta ja on todella ikävää jos Ilveksen kannattajat jakaantuu tällä tavoin kahtia. Mun mielestä on ihan sama mihin osastoon/yhdistykseen/kerhoon/liittoon sää kuulut, jos sä vaan kannatat Ilvestä. Mun mielestä mikään kannattajayhdistys ei voi olla suurempi kuin se seura jota kannatetaan.

Miksei vaan kaikki voitais tulla sinne D1:seen ja kannustaa Ilvestä?
Sellainen huomio tähän kohtaan, että samanlaista kannattajien jakautumista on myöskin HPK- ja Tappara-leireissä. Tyhmäähän se on, ja pääsääntöisesti johtuu muutamasta henkilöstä.
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
464
Arvon palstalaiset,

Toivoisin, että tämä nokittelu täällä loppuisi ja keskittyisimme yhdessä siihen olennaiseen - eli Ilveksen kannattamiseen.

En halua nähdä, että rakastamani seuran niin uskolliset kannattajat asettuvat toisiaan vastaan. Muistakaa nyt, että jokainen henkilö on tervetullut tähän Ilves-perheeseen. Jokainen kannattaa juuri niin kuin itse haluaa. Jos jotain virheitä on tehty, niistä pitää ottaa opiksi ja jatkaa eteenpäin.

Eihän tässä ole mistään muusta kyse. Pro Ilves.
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Arvon palstalaiset,
Toivoisin, että tämä nokittelu täällä loppuisi ja keskittyisimme yhdessä siihen olennaiseen - eli Ilveksen kannattamiseen.
Eihän tässä ole mistään muusta kyse. Pro Ilves.
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ. EI JAKSA ENÄÄ LUKEA MIELENSÄPAHOITTAJIEN KOMMENTTEJA TOISTEN MIELENSÄPAHOITTAMISISTA.
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 406
Kyllähän tuosta Nuija-huudosta pahoitettiin mieli jo muutaman boikotoijan osalta. Turha virnuilla nettipalstoilla ja selän takana toisten kannustamiselle, kun itse on kuorossa huudettu vit... tuomareille ja liigalle. Nyt vaan myönnetään virheet ja otetaan opiks ja takas kannustamaan Ilvestä. Vastustajaa ja tuomaria voi psyykata fiksuillakin tavoilla.
 
Ylös