Huhu: Ässät tarjonnut Henrik Haapalalle sopimusta

Elmaccone

Rivipelaaja
Viestejä
70

Jatkoajan Ässät-palstalla pyörii huhu, että Ässät olisi ainakin tarjonnut Haapalalle sopimusta. Haapala on Ässien ensikauden joukkuetta kasaavan Janne Vuorisen vanha tuttu Jokerit ajoilta.
Koska en ole itse mitään asiaan liittyen kuullut niin kysympä vaan, onko teiltä päin kuulunut Haapalan ensikauden suunnitelmista mitään.
Oma henk.koht näkemykseni on ettei ole tulossa vaikkakin Ässiin on nyt isompi imu kuin viimevuosina.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 922

Jatkoajan Ässät-palstalla pyörii huhu, että Ässät olisi ainakin tarjonnut Haapalalle sopimusta. Haapala on Ässien ensikauden joukkuetta kasaavan Janne Vuorisen vanha tuttu Jokerit ajoilta.
Koska en ole itse mitään asiaan liittyen kuullut niin kysympä vaan, onko teiltä päin kuulunut Haapalan ensikauden suunnitelmista mitään.
Oma henk.koht näkemykseni on ettei ole tulossa vaikkakin Ässiin on nyt isompi imu kuin viimevuosina.
Trollitilin(oel) laittama huhu ja lensi tänään jatkojasta pihalle
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 080
Jatkoajan Ässät-palstalla pyörii huhu, että Ässät olisi ainakin tarjonnut Haapalalle sopimusta.
Itse en nähnyt mitään asiaa koskevaa viestiä paitsi lainauksen yleisestä siirtohuhuketjusta, jossa joku "huhuja heitellyt" jäsen oli tälläistä laittanut.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 117

Jatkoajan Ässät-palstalla pyörii huhu, että Ässät olisi ainakin tarjonnut Haapalalle sopimusta. Haapala on Ässien ensikauden joukkuetta kasaavan Janne Vuorisen vanha tuttu Jokerit ajoilta.
Koska en ole itse mitään asiaan liittyen kuullut niin kysympä vaan, onko teiltä päin kuulunut Haapalan ensikauden suunnitelmista mitään.
Oma henk.koht näkemykseni on ettei ole tulossa vaikkakin Ässiin on nyt isompi imu kuin viimevuosina.

Minä lupaan ostaa Haapalan Ilves-pelipaidan ja pukea sen päälleni jossain julkisesti jos Henkka Ässiin päätyy, sen verran vahva luotto on minulla että tuulesta temmattu juttu koko ns. huhu.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 931
Haapalalta kysyin jukurit pelin jälkeen että voisiko hän tehdä jatkot ilvekseen kuulemma haluaisi mutta ei ole kuulunut tillun puolelta mitään. Eiköhän mies täällä siis jatka.
Kumma Tillu.. mitenköhän pirun kovaa rosteria se ensikaudelle kaavailee.. Kontiola lopettaa ja Haapala ei mahdu joukkueeseen... melkoisia tekijämiehiä on siis tulossa...
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 117
Haapalalta kysyin jukurit pelin jälkeen että voisiko hän tehdä jatkot ilvekseen kuulemma haluaisi mutta ei ole kuulunut tillun puolelta mitään. Eiköhän mies täällä siis jatka.

Eikös Henkka sanonut saman julkisuudessakin että ei ole Tillu vielä soitellut? Varmaan jatkaa samaa linjaa kun kysellään. Jos Liigaan jää niin eiköhän pysy Ilveksessä, kovasti haluaisin Henkan meillä nähdä mutta aika kaukaista on eikä ole tämän ketjun aihe.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Oletettavasti toki moni liigaseura varmasti kiinnostunut Henkan palveluista, miksei Ässätkin. Olen kuullut että molemminpuolista kiinnostusta olisi tamperelaisseurasta ellei ulkomaat nappaa välistä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 931
Meillä jatkaa jos liigass pelaa jatko tehty ulkomaan optiolla. Pori tosin lähellä ulkomaata niin sivistyksestä sivussa on
Huhujen mukaan Kari Mutanen olisi lähestynyt Haapala tositarkoituksella, mutta että tämä olisi kohteliaasti kieltäytynyt.

1675691893327.png
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 218
Ihan hyviä keskusteluita, mutta onkohan tälle ketjulle oikeesti tarvetta?

Henrik "The Taikuri" Haapala Porin Hitsareissa.

On ihan vähän vaikea nähdä tätä skenaariota.
 
Ylös