Helsingin Jokerit

Mitähän tapahtuisi, jos Jokerit tai joku muu ”suuri seura” ennakko-odotusten vastaisesti putoaisikin ensi kauden päätteeksi B-sarjaan? Kyllä kabineteissa saataisiin varmasti jokin uusi päätös nuijittua.

Mitähän tapahtuisi, jos Jokerit tai joku muu ”suuri seura” ennakko-odotusten vastaisesti putoaisikin ensi kauden päätteeksi B-sarjaan? Kyllä kabineteissa saataisiin varmasti jokin uusi päätös nuijittua.
Jopa odotan sitä.

Ilves, Tappara, Jokerit ja TPS eli isojen hallien seurat B-sarjaan ja varmasti oltaisiin järjestelemässä malleja uusiksi :D

Ei mitään. Sitten putoaisi. Tuohon ei vaadita mitään ihmettä, että noin käy(etenkään, jos Jokeritkin tosiaan lasketaan mukaan), vaikkei se nyt todennäköinenkään skenaario ole.

Jopa odotan sitä.

Ilves, Tappara, Jokerit ja TPS eli isojen hallien seurat B-sarjaan ja varmasti oltaisiin järjestelemässä malleja uusiksi :D

En usko. Ei sellaista vain voisi tehdä. Eikä mun mielestäni oikein mikään viittaa siihen, että Liiga ihan tuon mittaluokan perseilyyn pystyisi.

En usko. Ei sellaista vain voisi tehdä. Eikä mun mielestäni oikein mikään viittaa siihen, että Liiga ihan tuon mittaluokan perseilyyn pystyisi.
Mua ei yllättäis mikään. Vaikka en sitä todennäköisenä pidä. :D

Jopa odotan sitä.

Tulee kyllä mielenkiintoista. Oulun ihme vetää siihen malliin, että eipä yllättäisi kolmas konttaaminen peräkkäin. Sitten voi alkaa suunnittelemaan sitä uutta hallia B-sarjaan.

Oulussa on varmasti ostohousut jalassa ja kokoonpanoa korjattaneen isolla rahalla. Ehkäpä hiljalleen opitaan, ettei pelkästään yhdellä kärkikentällä ja keskinkertaisilla Oulun pojilla pärjätä. Kapasella luulisi olevan kykyä irtautua nostalgiavärväyksistä.

Jopa odotan sitä.

Causabonia ei taidettu koskaan lopullisesti haudata?

Takaisin