Harjoitusottelut 2021

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 242
Päävalmentaja Jarkko ”Jallu” Wiss kommentoi viime viikolla kaksi maalia iskeneen testihyökkääjä Patrick Loa Loan tilannetta. Yksi uusikin testimies on Tampereelle saapunut.

”Patrickin tilanne katsotaan nyt lauantain pelin jälkeen. Kolumbialainen 21-vuotias Hernán Luna saatetaan nähdä jo lauantain ottelussa mukana. Katsotaan nyt ensin, mikä hänen fyysinen kuntonsa on, viimeisestä pelistä on kuitenkin jonkin aikaa”, kommentoi Jallu testipelaajien tilannetta.

 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 242
Testipelaajista Patrick Loa Loa pelasi koko pelin ja Hernan Luna lähes koko toisen jakson. Vielä ei Wiss osannut sanoa jatkosta tarkemmin.

”Patrick on taitava, ymmärtää peliä hyvin, mutta vieläkään emme oikein löydä häntä kentällä. On erittäin käyttökelpoinen pelaaja, antanut hyviä signaaleja. Lunasta näkee, että hän on pelimies. Hänen kuntonsa ei ihan vielä ole valmis. Hän on pelaaja, joka pystyy ottamaan iskuja vastaan ja pelaamaan helppoon paikkaan. Räjähtävyyttäkin hänellä on, mutta se ei vielä pääse esiin.”

Luna itse uskoo pystyvänsä auttamaan Ilvestä.

”Hyvältä tuntui päästä pelaamaan. Hiukan täytyy totutella tähän ilmastoon, tulen itse aika kuumasta maasta. Muutoinkin rytmiin pääseminen vie aikansa. Ilveksessä minut on otettu upeasti vastaan. Ilves on iso joukkue täällä Suomessa ja he omaavat mahdollisuudet tehdä isojakin asioita. Olen itse todella vahva pelaaja ja minulla on hyvä potku. Olisi hienoa saada paikka joukkueesta, uskon pystyväni auttamaan heitä matkalla menestykseen.”

 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 242
Tällä viikolla Ilves teki sopimukset kahden testipelaajan kanssa. Vieläkään joukkue ei ole lopullisesti kasassa, vaan seuralla on vielä verkot vesillä.

”Kamppailu pelipaikoista tulee vieläkin koventumaan. Ainakin yksi siirto saatiin maaliin ja uusi pelaaja saapuu tänne lauantaina. Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, niin vielä sen jälkeen olisi kaksi pelaajaa tulossa.”

 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 242
Ylös