Haastajasarja 2022

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 049
Jaaha. Tänään pelataan. Toivottavasti Ratinassa olisi hyvin porukkaa, kun kerta lätkän kausareilla ja eilisellä ottelulipulla pääsee ilmaiseksi peliin. Itse olen tulossa.
 

oldcoach

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
124
Tärkeä ottelu on tänään myös Kaupissa, kun Ilves/2 kohtaa viimeisessä kotiottelussaan HJK Klubi 04:n. Putoamispeikko pudotettaisiin selästä voittamalla junnuklubi. Ottelu alkaa klo 18.30 eli Ratinasta ehtii hyvin mukaan
 

Berenger

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
815
Lähtisikö vaikka Malinen pariks kaudeks nostaan porukan suosta?

Malista olen toivonut Ilveksen ruoriin jo aikoinaan. En tiedä sitten onko hänellä vielä nälkää lähteä intohimoisesti Ilveksen projektiin.. Ikää rupeaa jo olemaan ja takana pitkä rupeama nuorisomajun peräsimessä.
Mutta ilman muuta kelpaisi.

Honkavaara on toinen mikä kelpaisi ja huhuja siitä onkin ollut. Honkavaarassa hieman varjostaa se syyttely aikanaan KuPSin suunnasta siitä, että pelaajat oli surkeassa kunnossa hänen jäljiltään ja vähän samaa huhuiltiin SJK:n suunnalta aikanaan. Mutta josko se kuntopuoli sälytettäisiin vaikka Rekimiehen harteille. Ilmeisesti pelaajien suunnalta kuitenkin erittäin pidetty valmentaja, joten se toki puoltaa.

Jotenkin kaikki ulkomaalaiskortit päävalmentajapestiin kuulostaa omaan korvaan aika riskiltä varsinkin näillä Ipan ulkkisonnistumisprosenteissa jo pelaajien osalta.
Jos se ei sitten olisi joku Piccareta tai Riveiro joka on jo täällä näyttänyt jotain.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 331
Huomenna olisi siis viimeinen kotimatsi. Nää Kallion tulevaisuuteen viittaavat kommentit tuntuvat kyllä jostain syystä ikäviltä:

"– Jatkuvatko kotipelit vielä tällä kaudella, ei ole enää meidän omissa käsissämme. Hoidamme sen mitä pystymme parhaamme mukaan. Ajatuksissa on aloittaa voittoputki, jota jatketaan myös ensi vuoden puolella, Kallio päättää."

 

Berenger

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
815
Tämänpäiväisten tulosten myötä kausi onneksi viimein loppuu runkosarjaan tai ei jatku europlayoffeissa, miten vaan.

Oli kyllä niin karmea tämä kauden jälkimmäinen puolisko, että..

Ei löydy edes sanoja.

Nyt sitten vaan Kalliolle kenkää ja uusin tuulin kohti ensi kautta.
Toivottavasti joku on tehnyt jotain pelaajasopimuksia ensi kaudelle jonkun kanssa.
Jotenkin ei ole luottavainen olo siitäkään.
 
Ylös