Tampereen Kiakkoradio & Ilves

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Fun Tampereelta tulee jatkuvasti sen verran laadukasta Ilves-materiaalia, että tälle voisi olla hyvä perustaa ketjua.

Kiekko-sivulta löytyy kaikki haastattelut ja uutiset:

Viimeisimpänä Jyp-pelistä haastattelut:
Jokinen
Tyrväinen
Tuokkola & Toivonen
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 767
Vs: Fun Tampere & Ilves

Tämä on aivan loistavaa palvelua. Kun matsi loppuu, niin koko ajomatkan kotiin voi kuunnella laadukkaita haastatteluja. Suuri kiitos jo nyt FUN Tampereelle!
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 594
Vs: Fun Tampere & Ilves

FUN Tampereen Kiekkoa voi äänestää vuoden radio-ohjelmaksi.

http://www.radiomedia.fi/radiogaala
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 661
Vs: Fun Tampere & Ilves

Olen jo jonkinaikaa kaivannut ( varsinkin voitto otteluiden loppuun ) sellaista hehkutus koostetta.
Esim. Auran aalloilla sellainen on Tepsin peleistä ja kuulostaa hienoilta..siis varsinkin voitetun pelin jälkeen :)
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 504
Vs: Fun Tampere & Ilves

On ollut kyllä mahtava konsepti, ja Cityn vuosien jälkeen on ilahduttavaa kuinka ottelulähetyksiin oikeasti jaksetaan panostaa ennakkotunnelmineen, erätaukohaastatteluineen ja jälkipeleineen.
 

Kiakkomiäs

Alhaalta on vain yksi suunta.
Viestejä
259
Mitäs arvon raati on mieltä uudesta selostajaäänestä Manu Haapalaisesta?

On toki luonnollista, ettei voida verrata tässä kohtaa liikaa Mikko Aaltoseen, mutta kyllä on mielestäni vielä paljon matkaa samantasoiseen selostustyöskentelyyn. Manu on todella symppis tyyppi, mutta huomaa kyllä, että kaveri ei ole aikasemmin selostanut muuta kuin Tamu-K:n alasarjafutista. Hän ei oikein tahdo pysyä mukana pelinopeudessa.

Kuuntelijana en liikaa jaksa nähdä vaivaa pienistä asiavirheistä, mutta selkeempää silti saisi pelitapahtumien kerronta olla. Esim. tänään Ilveksen tehdessä maalin, joutui hieman pohtimaan menikö se nyt vai ei kun yleisö kohisee, mutta selostaja pitää jännityksessä selostaen maaliin johtanutta tilannetta.

Toivotaan, että kokemuksen kertyessä selostus rutinoituu ja selkeytyy.
FUN-radion kiekkotiimille silti iso peukku koko tuotannosta haastatteluineen ja teemoineen!
 

weini

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
440
Muistan, että kun Mikko Aaltonen aloitti selostukset Ilveksen peleissä, niin hiukan samaa ongelmaa oli. Vähän epävarmaa selostusta, mutta nopeasti se siitä parani. Uskon, että Manun tapauksessa käy samoin, selostus paranee peli peliltä.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 117
Radio Funin kiekko osiossa oli muuten eiliseltä myös hyviä haastatteluja, missä availtiin monelle ehkä uusiakin asioita.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 826
Sellaista olen toivonut, että erätauon aluksi tulisi "hikihaastattelu" hallin kaiuttimista. Ei luulisi tuottavan paljon kustannuksia kun langaton mikki kuitenkin löytyy hallista. Haastattelija kuitenkin tekee tuon haastattelun radioon jo muutenkin, joten hirveästi ei pitäisi panostusta lisätä.

Eli koppiin mennessä napataan penkin päästä joltain pelaajalta lyhyet kommentit/kysytään jostain tilanteesta. Toisi tapahtumaan pienen lisän vaikka kommentit luultavasti olisivatkin pelkkää hokijargonia.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 566
Sellaista olen toivonut, että erätauon aluksi tulisi "hikihaastattelu" hallin kaiuttimista. Ei luulisi tuottavan paljon kustannuksia kun langaton mikki kuitenkin löytyy hallista. Haastattelija kuitenkin tekee tuon haastattelun radioon jo muutenkin, joten hirveästi ei pitäisi panostusta lisätä.

Eli koppiin mennessä napataan penkin päästä joltain pelaajalta lyhyet kommentit/kysytään jostain tilanteesta. Toisi tapahtumaan pienen lisän vaikka kommentit luultavasti olisivatkin pelkkää hokijargonia.



Sori, tuli tää mieleen heti ensimmäiseks :D
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 661
Minä kaipaan edelleen hehkutuskoostetta loppuun. Auran Aalloilla sellainen mm. on.
Sellainen siis, jossa on kooste Ilveksen parhaista suorituksista.. maalit, game saverit, jne...
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 285
En ole Manun peliselostuksia kuullut lainkaan, koska kotipelit katson hakametsässä ja vieraspelit töllöstä. Mutta ottelun ennakot ja jälkipelit kuuntelen aina ja kun pelaaja-haastattelut on kuultu, kerkeekin vielä kääntää yle puheen kiekkokierroksen haastattelut. Täytyy sanoa, että hienoa työtä tuo FUNin kiekkotiimi tekee eikä häviä lainkaan ylen kiekkolähetykselle. Toiveena tai pikemminkin haaveena olisi vielä, että nuo pelaaja-haastattelut saisi videoitua ja niitä voisi esittää erätauoilla kotipeleissä.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Fun on loistava! Kiekkokierrosta kuuntelen yleltä, paitsi silloin kun itse ärsyke on treen 'selostaja' - eli alentuvalla äänellä kommentoi takaiskuja ja aito inho äänessään kuvailee Karrin ilmeitä... Itse pelistä ei tule mitään infoa.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 824
Muuten on funin kiekkolähetys todella hyvä, mutta itse en pidä selostajasta yhtään.

En pidä selostustyylistä. En myöskään ainakaan ite saa riittävän hyvää kuvaa kenttätapahtumista.

Viimenen niitti itselleni oli, kun selostaja nauroi todella karvaan tappion jälkeen jollekin asialla, mikä ei ollut edes yhtään hauskaa. Siinä tilanteessa kun itseäni ei naurata edes hauskat asiat. Tuon jälkeen ärsyttää kuunnella koko selostajaa.

Ärsyttää moni mitätön pikkuasiakin selostajasta, kuten hänen jatkuvasti käyttämänsä luvut ovat yksi yksi... Siis luvut:mad:

Hyvin usein on kumminkin pakko kuunnella, kun olen töissä usein pelien aikana.
 
Ylös