Tampereen Kiakkoradio & Ilves

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 315
Voisi ihan hyvin keltavihreälle ääne palkata Ilveksen kirjoille ja lopettaa kaikki yhteistyö tuon Tapparan vankumattoman äänenkannattaja aseman kanssa.
Kiekkoradio on pilalla.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 529
Voisi ihan hyvin keltavihreälle ääne palkata Ilveksen kirjoille ja lopettaa kaikki yhteistyö tuon Tapparan vankumattoman äänenkannattaja aseman kanssa.
Kiekkoradio on pilalla.
Ihan puhdas oma veikkaus mutta vähän luulen että jossain vaiheessa Ilves tuosta irtautuu ja toimittaa ihan itse tuon nettiin. Ei tuossa nykyään taida muuta etua olla kuin FM taajuudella kuuluminen.
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
246
Ihan puhdas oma veikkaus mutta vähän luulen että jossain vaiheessa Ilves tuosta irtautuu ja toimittaa ihan itse tuon nettiin. Ei tuossa nykyään taida muuta etua olla kuin FM taajuudella kuuluminen.
Taitaa olla satunnaista nytkin tuo FM kuuluvuus. Useamman kerran autossa kotiin mennessä todennut, että radiosta kuuluu naapurin haastattelut
 

Veisun Höylä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
319
Tänään sitten porkkanat FM taajudella ja Ilveksen peli nettiradion kautta!Voi voi! Toivottavasti ensi kaudeksi päästään pois tästä paska conceptista ja rakentamaan taas uutta juttua niin kuin 6-7 vuotta sitten Funin kanssa! Sitten kun se on ihan huipputasolla taas niin voi Tappara kävellä valmiiseen pöytään!!

Ei voisi vähempää oikeasti kiinnostaa jonkun Kemiläisen pelaajakortti lässytykset kun autoa ajaessa tänään kuuntelin radioo. Kanava vaihtui samoin tein...
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 633
No mä oon luullu, että se johtuu vaan siitä, että ite on Ilveksen kannattaja, mutta kieltämättä monta kertaa ihmetyttäny, että siellä on jatkuvasti jonkun Tuokkolan tai vastaavan pitkiä haastatteluja.
Mutta ei se sitten johdukaan mun ainakaan pelkästään mun värilaseista, vai pitäskö sanoa -kuulokkeista.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 060
Radiogaalassa palkittiin Kiakkoradion pelipäivä vuoden parhaaksi paikalliseksi radio-ohjelmaksi.
 

Kreivi Brad Sjöblom

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
287
Radiogaalassa palkittiin Kiakkoradion pelipäivä vuoden parhaaksi paikalliseksi radio-ohjelmaksi.
No jo on taso tippunut paikallisradioilla. Tämä nykyinen konsepti on valovuoden perässä vanhaa hyvää Funin aikaa kun Valtteri Kujansuu pyöritti hommaa Aaltosen Mikon selostaessa. Oli kattava ennakkotunti ja erätauoilla keskustelua pelipäivän puheenaiheesta. Kotipeleissä Kujansuu toimi välillä kaukalon laidalla antamassa väliraporttia ja vieraspeleissä taas toimi studioisäntänä. Oli joka pelissä kiakkotriplaa ja kerran yhdet tiketit itsekin sitä kautta nappasin. Eipä se toki mikään ihme ole että Kujansuu Yleisradion palkkalistoille pääsi kun suorittaminen oli tuota tasoa.

Varmasti kulurakenne syynä tälle että molemmat seurat yhden kanavan varassa, mutta pakko se on myöntää että liian hyvään ehti jo tottua. Ehkä jonain päivänä Ilves on niin iso, että pystyy ja haluaa panostaa riittävästi FM taajuuksillekin, jotta laadukkuus saadaan takaisin Funin tasolle.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
No jo on taso tippunut paikallisradioilla. Tämä nykyinen konsepti on valovuoden perässä vanhaa hyvää Funin aikaa kun Valtteri Kujansuu pyöritti hommaa Aaltosen Mikon selostaessa. Oli kattava ennakkotunti ja erätauoilla keskustelua pelipäivän puheenaiheesta. Kotipeleissä Kujansuu toimi välillä kaukalon laidalla antamassa väliraporttia ja vieraspeleissä taas toimi studioisäntänä. Oli joka pelissä kiakkotriplaa ja kerran yhdet tiketit itsekin sitä kautta nappasin. Eipä se toki mikään ihme ole että Kujansuu Yleisradion palkkalistoille pääsi kun suorittaminen oli tuota tasoa.

Varmasti kulurakenne syynä tälle että molemmat seurat yhden kanavan varassa, mutta pakko se on myöntää että liian hyvään ehti jo tottua. Ehkä jonain päivänä Ilves on niin iso, että pystyy ja haluaa panostaa riittävästi FM taajuuksillekin, jotta laadukkuus saadaan takaisin Funin tasolle.
Ilvesradiota odottelen… toki vain verkossa kuunneltavissa, mutta onpa ohjelma kunnossa.

Toimistolla näitä kumminki lukevat, niin kiireesti kiinnitätte Aaltosen ja alatte myymään mainoksia.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 060
Kiekkoradiolle heipat. Ilves tuottaa jatkossa itse ottelulähetykset Aaltosen selostamana.

 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
Kiekkoradiolle heipat. Ilves tuottaa jatkossa itse ottelulähetykset Aaltosen selostamana.

Kuulostaa kerta kaikkiaan hienolta. Ammattimaista, nykyaikaista, monipuolista ja -kanavaista. Erityisesti olen kaivannut, että samasta paikasta löytäisi sekä C Moren ottelukoosteet että Ilveksen/Kiakkoradion omat haastattelut ja muut materiaalit.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 311
Ei kiakkoradiota tullu enää juuri kuunneltuakaan. Tykkäsin kyllä siitä silloin joskus mutta muutos vei mielenkiinnon.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 624
Pakko myöntää että Ilves osoittaa jälleen miksi on suunnannäyttäjä monella saralla. Itse olen pitänyt Kiakkoradiota tapparalaisittain varsin toimivana ratkaisuna kun tällainen askel on tuntunut melko isolta ottaa mutta mahdollistaahan tämä monenlaista sisältöä kun seura omistaa itse koko homman. Jotkut epäilevät ettei kysyntää riitä tällaiselle mutta mikäli somea on uskominen niin kyllä riittää, toki se nähdään sitten käytännössä kun homma alkaa pyöriä.

Puhtaasti diginä tuo saattaakin toimia varsinkin kun tuo avaa myös lisämahdollisuuksia Ilveksen omalle myynnille, mitä juurikin Makkonen lähtee vetämään.

Tapparalle jäänyt sitten Kiakkoradio, mikä avaa luonnollisesti isomman ikkunan siihen suuntaan. Oma mutu kylläkin on, ettei tule olemaan perinteisenä radiokanavana kannattavaa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 529
Kiitokset Kiakkoradiolle näistä vuosista. Aluksi oli todella hyvää sisällöntuotantoa, ja koko ennakon kuunteli mielellään. Mutta pikkuhiljaa tuotannon taso (todennäköisesti budjetti) alkoi laskemaan ja viime kaudella haastattelut olivat aika minimissä ja kun naapurikin tuli samalle kanavalle niin entistä vähemmän Ilves-kannattajia kiinnostavia juttuja tuli eetteriin. Tuokkola oli ihan kiva leppoisa kaveri kuunnella mutta ei minua Tappara - SaiPa pelin ennakot niin aivan hirvittävästi kiinnosta. Lykkyä tykö tällekin kanavalle.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Ilvesradiota odottelen… toki vain verkossa kuunneltavissa, mutta onpa ohjelma kunnossa.

Toimistolla näitä kumminki lukevat, niin kiireesti kiinnitätte Aaltosen ja alatte myymään mainoksia.

Kiekkoradiolle heipat. Ilves tuottaa jatkossa itse ottelulähetykset Aaltosen selostamana.

Oliko tää mun idea alunperin? Peräkkäiset viestit kumminki…
 
Ylös