Fanituotteet

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
601
Pääsee, mutta jos luettuasi pääsylipun peliin päätät palata aulaan, niin et pääse takaisin peliin.

No tämähän kuulostaa kätevältä! Kait tuollainen epäkohta tulisi korjata...

Oma käyntini meni ohi, kun aikaa oli todella vähän ja en päässyt Arenan reunaa pitkin kiertämään siinä olleiden nosturien ja työmaa-aitojen vuoksi. Juuri siirtelivät niitä nostureita ja nostelivat jotain paketteja. Vähän huonoa tuuria siis ajankohdan kanssa. Lohdullista tietää että kävin kuitenkin muutamien kymmenien metrien päässä, joka siinä tilanteessa olisi tarkoittanut muutamien satojen metrien kiertoa kyynärsauvojen kanssa pelleillen...

Tuo Facessa oleva "kartta" jos olis ollut kaupan nettisivuilla nähtävillä (tai sitten en vain osannut etsiä sitä), niin olisin varmaankin yrittänyt ehtiä kiertää vaihtoehtoista reittiä.
 

Violetti kolmospaita

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
268
Tuo Facessa oleva "kartta" jos olis ollut kaupan nettisivuilla nähtävillä (tai sitten en vain osannut etsiä sitä), niin olisin varmaankin yrittänyt ehtiä kiertää vaihtoehtoista reittiä.
Veikkaan, että foorumikirjoituksesi oli syy kartan tekemiselle. Ainakin Instagramissa kartta julkaistiin melko ripeästi kirjoituksesi jälkeen.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Sitä varten on myyntipiste myös ”hallin” puolella pelissä kävijöitä varten:)

On. Itsekin asioin siellä avausviikonloppuna. Siinä putkassa tosin on melko rajattu valikoima. Positiivista: juhlapipat oli loppuneet ennen pelin alkua asioidessani putkamyymälässä, mutta pyytämällä saivat täydennystä seuraavalle erätauolle ja minä uuden pipan.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 101
Mielestäni tämä on tosi tyylikäs, tämä alkuperäisen logon päivitetty versio. Harmi kun tällä logolla ei ole enempää tuotteita valikoimassa.

Btw. Onko tämän logon tarkoitus olla vain tämän 90 v sesongin? Toivoisin, että tämä jäisi pysyvästi ns. kakkoslogoksi.

Screenshot_20220113-194256_Chrome.jpg
 
Viimeksi muokattu:

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 399
Onko Ilves-Kauppa näin pelipäivinä auki ennen peliä, vaikka kaupan webbisivu sanoo, että la 10-15 auki?

EDIT: pelipäivinä on auki pelin ajan.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Kertokaa joku fiksumpi tyhmälle. Ilves kaupan sivuilla sanotaan että hupparia x on vain tätä ja tätä kokoa jäljellä. Tarkoittaako se vain nettikauppaa eli voisiko itse kaupassa olla kokoja?
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
460
Kertokaa joku fiksumpi tyhmälle. Ilves kaupan sivuilla sanotaan että hupparia x on vain tätä ja tätä kokoa jäljellä. Tarkoittaako se vain nettikauppaa eli voisiko itse kaupassa olla kokoja?
Mun mielestä siellä kaupassa voi olla kokoja tai tuotteita, joita ei ole nettikaupan listoilla.
Itse löysin kerran kaupasta vetoketjuhupparin, sitä mallia ei ollut verkkokaupassa ollenkaan vetoketjullisena vaan pelkästään paitamallisena.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 243
Ylös