Kannattajatuotteet

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
865
Itellä kaksi lasta 2- ja 3 vuotiaat, ja en ollut kuullutkaan. Noh Ilvesfoorumilla sivistyy muustakin kun kiekosta!!
 
Viimeksi muokattu:

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 507
Kun mulle ei vastattu, niin ymmärsinkö oikein. Tämä Sad-Beige ilmeisesti liittyy johonkin värimaailmaan kotona ja lasten vaatteissa tms jotta näyttää somekuvissa hyvälle?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 279
Kun mulle ei vastattu, niin ymmärsinkö oikein. Tämä Sad-Beige ilmeisesti liittyy johonkin värimaailmaan kotona ja lasten vaatteissa tms jotta näyttää somekuvissa hyvälle?
Juurikin siihen. Ajattelin, että Googlaat asian.
Tietenkään missään yhdessä tai edes kahdessa vaatteessa ei ole mitään pahaa :)

@yellowgreen kirjoitti hyvin asiasta myös.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 507
Juurikin siihen. Ajattelin, että Googlaat asian.
Tietenkään missään yhdessä tai edes kahdessa vaatteessa ei ole mitään pahaa :)

@yellowgreen kirjoitti hyvin asiasta myös.
Joo, olen joskus ihmetellytkin kyseistä värimaailmaa ja miksi se on kaikilla. Se näyttää aika tylsälle :D
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 307
Joo, olen joskus ihmetellytkin kyseistä värimaailmaa ja miksi se on kaikilla. Se näyttää aika tylsälle :D
Kaikki tykkää vähän erilaisesta. Jotkut tykkää beigestä. Jotkut mustasta.

Tämäkin ilmiö on varmasti somen tuottama ja sittemmin myös saanut kritiikkiä vähän turhistakin ajoittain. Lapsen kehitys ja luovuus ei kärsi vaikka ois puettu yhteen väriin ja iso osa ympäristöstä olisi vain yhtä väriä. Kunhan virikkeissä on monenlaista väriä ja materiaalia. Tästä on nyt tullut myös tällainen sad beige mom- syyttelykorttikin, että näillä tietyntyyppisillä materiaaleilla äidit luo surullisia lapsia, vaikka väitän, että kodin värit on aika pieni vaikuttaja siihen. Jos lapsen elämässä on pielessä seinien ja kalusteiden värit, eletään aika pienten ongelmien äärellä, mikä ei valitettavasti ole koko maan tai maailman tilanne. Vähän samaa vanhemmuuden jatkuvaa arvostelua kuin vaikka ura/kotihoito, imetys/pulloruokinta jne.

Tiivistettynä: pahimmillaan ilmiö voi olla lapsen luovuutta/kehitystä hidastava, mutta yleisesti harmiton mieltymys, josta on helppo arvostella.
 
Viimeksi muokattu:

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 507
Kaikki tykkää vähän erilaisesta. Jotkut tykkää beigestä. Jotkut mustasta.

Tämäkin ilmiö on varmasti somen tuottama ja sittemmin myös saanut kritiikkiä vähän turhistakin ajoittain. Lapsen kehitys ja luovuus ei kärsi vaikka ois puettu yhteen väriin ja iso osa ympäristöstä olisi vain yhtä väriä. Kunhan virikkeissä on monenlaista väriä ja materiaalia. Tästä on nyt tullut myös rztällainen sad beige mom- syyttelykorttikin, että näillä tietyntyyppisillä materiaaleilla äidit luo surullisia lapsia, vaikka väitän, että kodin värit on aika pieni vaikuttaja siihen. Jos lapsen elämässä on pielessä seinien ja kalusteiden värit, eletään aika pienten ongelmien äärellä, mikä ei valitettavasti ole koko maan tai maailman tilanne. Vähän samaa vanhemmuuden jatkuvaa arvostelua kuin vaikka ura/kotihoito, imetys/pulloruokinta jne.

Tiivistettynä: pahimmillaan ilmiö voi olla lapsen luovuutta/kehitystä hidastava, mutta yleisesti harmiton mieltymys, josta on helppo arvostella.
Epäilemättäkin, lapsen kasvatukseen onneksi vaikuttaa moni muukin asia kun värimaailma ympärillä. Mutta en tosiaan tiennyt, että tästä on tehty jonkun niminen ”trendi” olen vaan henkilökohtaisella tasolla ihmetellyt yleisen tylsää ja samaa värimaailmaa kaikilla :D
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 431
Ilveksen fanituotteissa on yksi iso puute, mikä varsinkin näin kevään lähestyessä korostuu. Ei ole sellaista auton ikkunaan kiinnitettävää pientä fanilippua. Kiinnitetään lasiin ja suljetaan ikkuna niin lippu lukittuu siihen.

Laillisuudesta en tiedä, mutta noitahan on olemassa. Saattaa toi myös laillinen hyvinkin olla, koska lipun sivuylitys ei juuri sivupeilejä pidemmälle tule eikä ylöspäin normi kattotelineitä ylemmäksi, jostain suksiboksista nyt puhumattakaan. Tämä asia on suunnittelukysymys varmasti ja täysin toteutettavissa.

Mä tilaisin tommoset kevään torijuhliin, että kiire on kova :p
 

vilho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
311

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 828
Ostin tuon Lightweight Scuba hupparin ja samaan sarjaan kuuluvat housut, ja voin antaa isot suositukset kombolle. Mukavat ja istuvat päällä. Tuo materiaali on tosiaan hieman kevyempää kuin normaalisti, eli sellaista "nukkaantunutta" sisäpintaa ei ole, vaan molemmat puolet housuista ja paidasta ovat tasaista kangasta.

Kyselin kaupalla kokotaulukkoa housuista, mutta sellaista ei ollut saatavilla. L ja XL kokoisissa housuissa ei pituudessa ollut eroa omaan silmään, mutta vyötärössä kylläkin. Hupparista otin saman koon kuin aikaisemmistakin paidoista, mitä kaupasta olen ostanut.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 296
Mistään ei löydy onko kauppa jo auki.
Ilveksen Instasta:
Näyttökuva 2024-03-19 150230.png
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 431
Siellä on näköjään tullut autoon kiinnitettävää imukuppipaitaa myyntiin, tosin näyttää nyt loppunut saldoa. Rukouksiin on taas vastattu, sillä olen näitä autohilkkeitä ainakin itse toivonut. Tosi hieno juttu. Toivottavasti tulee lisääkin valikoimaa

Nauratti tämä paita, silloin kun tuli aikoinaan myyntiin. "Ilves sulaa" -logolla. Nythän se olisi ajankohtainen pukea päälle ;)

 
Ylös