Kannattajatuotteet

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293
No nyt on komeeta kledjua :cool:


Tahraa Ilveksen brändin tällänen muovinen ja juntti roska. Voitas muutenkin siirtyä tälläsistä ja Mörkö-merchin tyylisistä kertakäyttötuotteista sellaisiin tuotteisiin, mitkä tulee todella käytettyä loppuun asti.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Tahraa Ilveksen brändin tällänen muovinen ja juntti roska. Voitas muutenkin siirtyä tälläsistä ja Mörkö-merchin tyylisistä kertakäyttötuotteista sellaisiin tuotteisiin, mitkä tulee todella käytettyä loppuun asti.
Näillä tuotteilla ei ikävä kyllä isoa tiliä tehdä.

Koko ajan on saatava uutta tuotetta ulos, että ihmiset ravaa kaupalla.
Onneksi siellä on myös laadukkaita tuotteita.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293
Näillä tuotteilla ei ikävä kyllä isoa tiliä tehdä.

Koko ajan on saatava uutta tuotetta ulos, että ihmiset ravaa kaupalla.
Onneksi siellä on myös laadukkaita tuotteita.
Kyllä ainakin itsellä olisi sitten useampi tuote käytössä samanaikaisesti.

Kyllä niillä läpsyttimilläkin joukkueet teki aikoinaan rahaa, mutta poistuneet monelta joukkueelta. vastuullisuuden ja muun brändäyksen nimissä.

Ei sitä logoa kannata kaikkeen roskaan printata. Mutta on tosiaan laatuakin kaupassa
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 017
Kuten EFM tuolla toisaalla huomautti, niin hienoa reagointia toimistolta.

Kun tuo Kipinävahti-ketju tässä pian hiljenee, niin toimisto toimitti meille jo valmiiksi uuden huumoriketjun.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 043
Jo toinen home run putkeen...outoa, onko tämä tosiaan minun Ilves? :D

20240209_123547.jpg
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
865
Todella hienot, tekisi mieli pyöräyttää pari muksua.
Mietin ihan samaa! Yksi vielä uuden malliston kunniaksi! Muijallaki voi toki olla sanansa sanottavana, koska oma rooli on hyvin lyhyt, mutta mieluinen siinä prosessissa. Komeet on vauvanvaatteet anyway, harmi kun mahtuvat niin lyhyen ajan.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 341


Mä kyllä niin tykkään, kun käytetään rohkeasti eri värejä. Todella hienot, tekisi mieli pyöräyttää pari muksua.

Komia sattuma: serkkupojalle on muksu syntymässä huhtikuussa, ja samainen serkkupoika hommas mulle joululahjaks 25 euron lahjakortin Ilves-kauppaan... eli just sen verran mitä noi potkuhousut maksaa ;)

En kyllä taida ihan äkkiä kertoa tulevalle isukille, että hän itse kustansi kyseisen lahjan :D
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 043
Komia sattuma: serkkupojalle on muksu syntymässä huhtikuussa, ja samainen serkkupoika hommas mulle joululahjaks 25 euron lahjakortin Ilves-kauppaan... eli just sen verran mitä noi potkuhousut maksaa ;)

En kyllä taida ihan äkkiä kertoa tulevalle isukille, että hän itse kustansi kyseisen lahjan :D
"Kyllä sää näistä maksoit." :p
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265


Mä kyllä niin tykkään, kun käytetään rohkeasti eri värejä. Todella hienot, tekisi mieli pyöräyttää pari muksua.

Mennään nyt sitten mukaan tähän "Sad-Beige" pelleilyyn.

Ei hyvä. Ei yhtään hyvä, vaikka hienoja vaatteet ovatkin.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 507
Mennään nyt sitten mukaan tähän "Sad-Beige" pelleilyyn.

Ei hyvä. Ei yhtään hyvä, vaikka hienoja vaatteet ovatkin.
Siis anteeks mitä? Mikä on Sad-Beige pelleily? :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Olin taas kalikalla päähän lyöty, mistä se oikein höpisee... Googlasin ja onpa tosiaan surullinen ilmiö, jos tuollaista ihan tietoisesti harrastaa.
Juu ollut muoti-ilmiö tuolla ison veden takana jo hetken aikaa ja nyt rantautuu kovaa vauhtia Suomeen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Joo eipä ollut itsellekkään tämä ilmiö tuttu. Kylläpä on taas tyhmä trendi.
Ei ainoastaan tyhmä. Vaan ihan todistetusti lapsen kehityksen kannalta haitallinen.
 
Ylös