Kannattajatuotteet

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 618
Vs: Fanituotteet

Kävin katsomassa Ilves-Kaupan valikoimia ja tyhjää näyttää: monivuotinen suosikkituote, välikausitakki, loistaa poissaolollaan.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Fanituotteet

parkano79 sanoi:
Jarno Saarinen sanoi:
hmm, vai ei ccm:llä riittänyt rahkeet toimittaa ilves fanipaitaa. kylläpä on heikoissa kantimissa tuo Reebokin toimiala.
Niinpä. Ja virheellistä paita malliahan ei voi myydä esim. Alennettuun hintaan? Opettelisivat ny valehtelee ees uskottavasti.
Eiköhän CCM/Reebok asiasta älähtäisi, jollei vika olisikaan siellä päässä - kuten Ilveksen puolelta on vakuuteltu. Huonoa mainostahan tuo on paidan toimittajallekin, jos toimitetaan mitä sattuu ja millon sattuu.

Enpä ihmettelisi, vaikka Ilves pelaisi koko ensi kauden jersey53:n rääsyissä.
 

Grim Reaper

Rivipelaaja
Viestejä
15
Vs: Fanituotteet

Kävin toimistolla pari viikkoa sitten hakemassa ilmaislipun Sport-peliin, siellä oli helvetillinen läjä laatikoita joissa paidat oli. Kysyin niistä ja kerrottiin, että paitamalli oli viime kauden mallia ja että paitojen tilaukset tehdään yli puoli vuotta ennen kauden alkua tilausjonojen ollessa pitkiä. Uuden tilauksen toimitus (Reebokilta) olis sitten venynyt kesään asti. Ilmeisesti siis tästä johtuen kesken kauden tuli ne uudet lauantaipaidat, ihan fiksu ratkaisu tuo ainakin oli että sai edes jotain paitoja myyntiin. Siitä nyt voi tietty kinastella olisko niille 'virheellisille' eli vanhentuneille paidoille jotain järkevää käyttöä löytynyt, mutta vitunko väliä silläkään on. Kyllä tuo koko organisaatio taitaa vaan olla läpeensä kirottu kun jopa tällainen juttu voi mennä perseelleen. Tosin, täytyyhän menetetystä myynnistä jonkinlainen hyvitys saada, mutta olis mielenkiintoista tietää millaisissa summissa liikutaan. Osaako joku heittää arvioo minkä verran paitoja myydään kauden aikana?
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 618
Vs: Fanituotteet

Jäädään odottelmaan matkadokumenttia jostain Hindustanin perukoilta, josta löydetään keltavihreisiin pukeutuva yhteisö, jossa johtaminen tapahtuu ruoskan voimalla.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 292
Vs: Fanituotteet

Peltinen sanoi:
Taitaa taas jossain Afrikan maassa olla kohta paljon Ilves-faneja.

Ei kuitenkaan yhtä paljon kuin Tappara-faneja. Kolmen vuoden tarpeettomat mestaruuslippikset ja muut tuotteet lähetetty hätäapuna sinne.
 

Nulikka

Guest
Vs: Fanituotteet

Miten olis Ilves Playoffs 2017 t-paita? Jos tästä saataisiinkin pitkä kevät ja hieno tarina, ois paita ehdoton hittituote tai vaikka noutaja tulisikin nopeasti, olis paita tsoukkinakin ihan hyvä... ;)
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 621
Vs: Fanituotteet

Nulikka sanoi:
Miten olis Ilves Playoffs 2017 t-paita? Jos tästä saataisiinkin pitkä kevät ja hieno tarina, ois paita ehdoton hittituote tai vaikka noutaja tulisikin nopeasti, olis paita tsoukkinakin ihan hyvä... ;)
Ainakin kaksi vuotta sitten oli rajoitettu erä Playoffs -paitoja myynnissä. Yhden silloin ostin ja kerran vain käyttänyt (134:14 Never Forget). Jos ja kun päästään pudotuspeleihin, niin toivottavasti tulee taas paitaa myyntiin.
 

Kolibri#16

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
344
Vs: Fanituotteet

Pienen tauon jälkeen tuli katsottua taas Ilveskaupan sivuja ja on se masentavaa katsottavaa tällä hetkellä. Välillä voi olla joku ihan OK-tuote, mutta ihan perustavarasta ei löydy ainakaan minun makuuni juuri mitään. Itse kyllä röyhkeästi ottaisin mallia NHL-kaupan tuotteista (esim hupparit ja pitkähihaiset paidat) ja ehkä jopa CHL-kaupan. Toki voidaanhan me pelata itsemme sinne CHL:ään niin voisi sitten ostaa vaikka sitä kautta tuollaisen socckey-paidan. Komean kesäpaidan saisi siitäkin, vaikka enemmän jalkapalloa muistuttaakin. Liitteenä jälleen nopea fotoshop siitä, miltä se voisi näyttää. Joku saman tyylinen tyylikäs(ja laadukas) pikeepaita olisi hieno saada. Minun mielestäni nyt pitäisi nimenomaan saada keltainen ja vihreä näkyviin.

Noin yleisesti on hienoa, että Ilvestuotteet ovat löytäneet ihmisten päälle jälleen katukuvassa.
 

Liitteet

  • ilves chl-paita.jpg
    ilves chl-paita.jpg
    146,2 KB · kertaa luettu: 397

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 828
Vs: Fanituotteet

Pakko kompata Kolibria ylempänä, että noi fanituotteet ovat järjestäen todella rumia ja tuntuu, että niiden suunnittelija elää vielä 2000-luvun alkua. Normaali musta tpaita isolla Ilveksen logolla ja ilman tekstejä kelpaisi tänne.
 

tammerforce

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
113
Vs: Fanituotteet

Huppareitten huonoin puoli on se että se on suunniteltu niin ettei sitä huppua voi oikein käyttää! Paras vaihtoehto olisi ns. "verkkatakki" jossa ei ole sitä huppua ensinkään.
 

Kolibri#16

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
344
Vs: Fanituotteet

HeGe41 sanoi:
Ilveksen pelipaitaa muistuttava huppari on siisti!
Tästä olen samaa mieltä ja omistankin sen. Toki sitäkin voisi päivittää hiukan, mutta on toki osuneiden tuotteiden joukossa minun kirjoissani. En ole toki pessyt sitä vielä kertaakaan ja se laatu vielä sen osalta mietityttää.
 

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
934
Vs: Fanituotteet

Kolibri#16 sanoi:
HeGe41 sanoi:
Ilveksen pelipaitaa muistuttava huppari on siisti!
Tästä olen samaa mieltä ja omistankin sen. Toki sitäkin voisi päivittää hiukan, mutta on toki osuneiden tuotteiden joukossa minun kirjoissani. En ole toki pessyt sitä vielä kertaakaan ja se laatu vielä sen osalta mietityttää.

Juuri tänään pesin kyseisen hupparin, kun eilen juhlahumussa oli oluet pitkin rinnuksia. Hyvin kesti pesun 40°c pesussa.
 

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
712
Vs: Fanituotteet

Miksi ei enää nykyään fanipaitaa saa sellasena mis ois kaikki mainoksetkin mukana? Toi nykynen on todella köyhän näköinen ilman mainoksia.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Vs: Fanituotteet

Mielestäni fanipaitaan ei kuulu mainokset (itse en niitä halua, kannatan Ilvestä - en matinmakkaratehdasta). Mainoksellisen paidan saa, kun ostaa pelissä käytetyn paidan (hinta on toki suolainen).
 
Ylös