Kannattajatuotteet

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 428
Tuli joskus ysärillä kannettua rahaa Ilvekselle kaksin käsin. Sitten alkoi se korpivaellus ja jossain kohtaa vaivuin Manngard-koomaan, että se rahantulo Ipan kassaan täältäkin suunnalta meni sitten kyllä ihan kiinni. Kävin peleissä ilmaislipuilla. Ilmaislippuja jaettiin paljon. Niitähän viskottiin ilmaan samaan tyyliin kuin siinä Kummelin Jankon betoni sketsissä Silvennoinen viskoo niitä pöydällä olevia papereita. Mutta nyt olen taas palannut siihen, mistä kaikki alkoi: Tuen seuraa säännöllisesti ostoilla. Kyse ei ole menestyksestä, vaan uskosta tekemisen laatuun. Ja tietty, nyt voi "kantaa ylpeenä".

Fanikaupalta odotan käyttötavaraa, jota ostamalla voi tukea seuraa. Kylmälaukku näköjään tuli just ja ostan sellaisen. Tämän tyylisiä juttuja sais olla. Ja sitten niitä, joita saa ostaa kokoajan lisää, hyvä esimerkki wunderbaumit. Edellisessä ostamassani tosi ei ollut minkäänlaista hajua, mutta ihan sama.
 

eba

Guest
5198E5A6-F260-45AE-BF33-CFD73847C243.jpeg
Pitihän sitä vielä hommata kovasti huhutun Masinin GI 90-vuotis juhlapaita
 

Mudi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
322
Kertokaas ny joku vähän jos tietoa on, et kui "telttoja" nuo pelipaidat on verrattuna normi vaatemitotuksiin? Koska nyt perus 3xl T-paita esim käytössä, niin mahtaako XXL olla pelipaidas ok?
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 428
Tilasin kylmälaukkua ja pyyhettä ja pikku sälää. Mun silmään toi kylmälaukku ainakin kuvassa vaikuttaa hyvinkin hintansa arvoiselle kapistukselle.

Voin suositella noita Ilveksen pyyhkeitäkin. Mun mielestä tosi laadukkaita. Tai ainakin mun iänkaikkisen vanhojen pyyhkeideni jälkeen oli ihan luksusta käyttää noita, siksi tilasin nyt lisää :D
 
Ylös