Ariel "Tuco" Ngueukam

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 780
Kunnon Ilves-taustaisten hasbeenien hautausmaa tullut IFK:sta viime kausina: Hambo, Tamminen, Tendeng, Mensah, Tuco. Kaikki sinänsä omiakin suosikkeja aikanaan ja loukkaantumiset olleet useimmilla uran esteenä ja hidasteena.

Tucon hankinta kertoo myös IFK:n tilanteesta ja vetovoimasta pelaajamarkkinoilla. Siellä lienee yhä ykköstykki, vaikka soveltuisi nykyisellään paremmin supersubiksi ja tuomaan vaihtoehtoja pelitapaan.

Veikkausliigan sivuilla vielä sama suomeksi. Viiden sakkiin sijoittuminen jää kyllä haaveeksi.

No ei mikään mahdottomuus että Mifk olisi korkeammalla kuin Kallion Ipa. Tuco voi myös tehdä hyvinkin enemmän maaleja kuin meidän Larsson.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 351
Niin, siis tuossa Tucon siirtouutisessa hän itse mainitsee, että IFK:n minimitavoite on sijoittuminen viiden joukkoon. Pidän tätä aikamoisena toiveunena saarelaisten rosteria katsellessa ja hän itse ykköskärkenä.

Vaikka kuinka nyt tekeekin mieli kaikkien kertoa joka topicissa miten paska koutsi Köpi on ja Ilves floppaa, niin tässä ei nyt ole keskusteltu Ilveksen tekemisistä pätkän vertaa. Tuco teki viime kaudella heikosti maaleja ja alkaa olla nähnyt parhaat päivänsä maalitykkinä. Tämän näimme itse viime kaudella omin silmin ja sen takia on mielestäni aika matalariskinen veto sanoa, että IFK jää alempaan loppusarjaan ja Tucon nimi ei komeile teksti-tv:llä. Kaikkihan on tietenkin aina mahdollista, mutta otan tässä kohtaa mieluummin sen Larssonin.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 351
Ei huono viikko Tucolla. Torstaina teki pelin ainoan maalin, kun kaatoivat VIFKin cupissa. Tänään pilkulta pelin ainoa maali, kun jumbo-Mariehamn yllätti sarjakärki KuPSin vieraissa. Asetelmaan lisää mielenkiintoa se, että IFK ja KuPS kohtaavat ensi viikolla uudelleen Maarianhaminassa cupin puolivälierässä.

 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 827
Tuco lähtee IFK Mariehamnista melkein kaikkien muiden ulkomaalaisten tavoin.
Nyt on osoitekin selvillä. Tucon uusi joukkue on kansainväliseltä kuulostava United City FC Filippiineillä. Nimestä päätellen varmasti erittäin perinteinen seura vahvoilla paikallisilla juurilla.

 
Ylös