Antti Tyrväinen

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 152
Jottei tästä mitään palstatotuutta voi millään tulla, niin ei ole. Rotta kyllä on, mutta ei hyvä rotta. Likainen rotta ja huono pelaaja. Ansaitsisi jokaisessa pelaamassaan Ilvestä vastaan pelatussa ottelussa muistutuksen, tai useamman joukkueen pelaajilta, sekä Ilveksen kannattajilta.

Tämä ei unohdu:
Kuuntele Greippi podcastin haastattelu. Kolmannessa osassa käydään läpi tämä.

Ei sano sanaakaan pahaa Ilveksestä eikä edes haluaisi käydä läpi sopimuksen purkua. Myöntää ihan suoraselkäisesti virheensä ja ymmärtää Ilveksen reaktion asiaan.
 
Viimeksi muokattu:

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 539
Jottei tästä mitään palstatotuutta voi millään tulla, niin ei ole. Rotta kyllä on, mutta ei hyvä rotta. Likainen rotta ja huono pelaaja. Ansaitsisi jokaisessa pelaamassaan Ilvestä vastaan pelatussa ottelussa muistutuksen, tai useamman joukkueen pelaajilta, sekä Ilveksen kannattajilta.

Tämä ei unohdu:

Eikös toi juuri ole hyvä rotta "likainen ja huono". Rottahan on ärsyttävä ja kaikin puolin iljettävä. Hyvä rotta. Vähän kuten hyvä tough guy on oikeasti kova, ei kukkahatujen fanittama ja silleen semmonen, joka ei oikeasti ketään lyö.

EDIT: eikä tuo minun termi Marko Mäkinen 2.0 tehnyt kaiken selväksi. Vai eikö Jonne muista...
 

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
510
Kuuntele Greippi podcastin haastattelu. Kolmannessa osassa käydään läpi tämä.

Ei sano sanaakaan pahaa Ilveksestä eikä edes haluaisi käydä läpi sopimuksen purlua. Myöntää ihan suoraselkäisesti virheensä ja ymmärtää Ilveksen reaktion asiaan.
Voit varmaan siitä tiivistelmän antaa?

Hienoa, jos myöntää virheensä, tekoaan se ei silti poista. Ensin vetäisee törkeästi Kuusela suoraan päähän, pelkästään vahingoittaminen mielessä. Kärsii pelikieltonsa, ja tämän jälkeen jättää loukkaantumisista kärsivän joukkueensa pulaan. Kuuluen tietysti myös silloiseen kapteenistoon. Anteeksiantamaton teko.

Eikös toi juuri ole hyvä rotta "likainen ja huono". Rottahan on ärsyttävä ja kaikin puolin iljettävä. Hyvä rotta. Vähän kuten hyvä tough guy on oikeasti kova, ei kukkahatujen fanittama ja silleen semmonen, joka ei oikeasti ketään lyö.

EDIT: eikä tuo minun termi Marko Mäkinen 2.0 tehnyt kaiken selväksi. Vai eikö Jonne muista...
Jaa, minun mielestäni hyvä rotta on likainen ja samalla hyvä pelaamaan jääkiekkoa, Brad Marchand ja Veli-Matti Savinainen aika hyvinä esimerkkeinä.

Marko Mäkinen oli aikansa tuote ja nykypäivänä tuskin Liigaa pystyisi pelaamaan rajallisten taitojensa takia. Samaan tapaan kuin esimerkiksi Timo Willman.
 
Viimeksi muokattu:

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 539
Jaa, minun mielestäni hyvä rotta on likainen ja samalla hyvä pelaamaan jääkiekkoa, Cam Marchand ja Veli-Matti Savinainen aika hyvinä esimerkkeinä.

Marko Mäkinen oli aikansa tuote ja nykypäivänä tuskin Liigaa pystyisi pelaamaan rajallisten taitojensa takia. Samaan tapaan kuin esimerkiksi Timo Willman.

Älä ota henkilökohtaisesti. En halua olla ilkeä. Mutta olet kyllä ihan kujalla. Kaiken voittanut Savinainen, mm 56 pojon liigakausi ei ole "rotta" kenenkään mielestä. Se jopa osaa pelata. Ja on kova.

Mitä vittua! Rotta keskustelussa vertaat Marko Mäkistä Timo Willmaniin? Rotta on pelaaja, joka ei uskalla tapella, mutta pelaa likaisesti. Tökkii ja mussuttaa. Willman ei väistänyt ketään. Tappeli omissa reeneissäkin omia joukkuetovereita vastaan ja haastoi kaikki. Marko Mäkinen ei koskaan. Minä olen sitä 20cm lyhyempi ja pelannut sitä vastaan kaikki ikävuodet. En väistäisi kadullakaan. Vittu mikä itkiä.
 

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
510
Älä ota henkilökohtaisesti. En halua olla ilkeä. Mutta olet kyllä ihan kujalla. Kaiken voittanut Savinainen, mm 56 pojon liigakausi ei ole "rotta" kenenkään mielestä. Se jopa osaa pelata. Ja on kova.
Okei, vaikka sama.

Jos et älynnyt lukemaasi, en tuolle mitään voi. Kokeilepa uudestaan lukea nuo esimerkit, mitä annoin rottapelaajista ja miten kuvailin Savinaista ja Marchandia.

Savinainen on erittäin hyvä pelaamaan jääkiekkoa ja siinä samalla pelaamaan harmaalla alueella ja menemään sen harmaan alueen ylikin. Minua on ties kuinka monta vuotta jo ärsyttänyt, kuinka Savinaisella on omat sääntönsä esimerkiksi maalin edessä kevään peleissä. Puree jatkuvasti nilkkaan, sekä lyö tupella ja poikittaisella kylkiin. Tämän jälkeen pari maalia siihen kylkeen. Ärsyttävän hyvä pelaaja, joka mahtuu minun Ilvekseeni.

Brad Marchand on kohta tehnyt 1000 pistettä NHL:ssa, vaikka on todella iso rotta leikkaamisineen, jalkapyyhkäisyineen ja nuolaisuineen. Ei poista kuitenkaan mitenkään sitä, että on pirun kova ja hyvä pelaamaan jääkiekkoa.

Mitä vittua! Rotta keskustelussa vertaat Marko Mäkistä Timo Willmaniin? Rotta on pelaaja, joka ei uskalla tapella, mutta pelaa likaisesti. Tökkii ja mussuttaa. Willman ei väistänyt ketään. Tappeli omissa reeneissäkin omia joukkuetovereita vastaan ja haastoi kaikki. Marko Mäkinen ei koskaan. Minä olen sitä 20cm lyhyempi ja pelannut sitä vastaan kaikki ikävuodet. En väistäisi kadullakaan. Vittu mikä itkiä.
Huoh, sitä luetunymmärtämistä taas peräänkuulutan.

Sanoin, että Marko Mäkinen oli aikansa tuote, eikä Liigaa pelaisi nykyisin rajallisten taitojensa vuoksi. Samaan tapaan kuin Timo Willman oli oman aikansa tuote. En käsitä, miten viestistäni ymmärsit minun verranneen Mäkisen ja Willmanin "rottailuja" keskenään. Kun nimenomaan sanoin molempien olevan oman aikansa tuotteita.

Jos toinen ei ymmärrä lukemaansa, on jotenkin huvittavaa nimitellä toisen olevan kujalla.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 539
Jos toinen ei ymmärrä lukemaansa, on jotenkin huvittavaa nimitellä toisen olevan kujalla.

Luin viestisi nopeasti, enkä sitä näköjään tajunnut lainkaan. Kiitokset rautalangan asiallisesta ja perusteellisesta väännöstä.

EDIT: Ja Willmanit ei vanhene koskaan. Tuommoinen gladiaattori toisi nytkin väkee halliin. Tekisi vähintään yhtä monta pojoo, kuin joku Alvarez (0), vähemmän miinuksia kuin Bau tai Gregoire ja toisi sirkushuveja punaniskaisille katsojille, joita siellä vieläkin istuu, vaikka 90-luku on kuollut. Ikävä kyllä. 90-luvun NHL ja liigakiekko oli parasta ikinä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös