Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 713
Pelin jälkeen pyysin ensimmäiseksi anteeksi pojaltani, että joutui syntymään Ilves-perheeseen.

Seuraavaksi pyydän anteeksi KalPalta ja suomalaiselta jääkiekkoyleisöltä.

Antti Pennanen. Häpeän käytöstäsi, häpeän sinua.

Olen kannattanut Ilvestä 40 vuotta. Kuten kaikki tietävät, vaikeaa on ollut. Olen kuitenkin aina ollut sitoutunut. Ilves on edustanut minulle omistautumista, pelillistä kauneutta, rehtiyttä ja rehellisyyttä. Integriteettiä.

Kestän Ilveksen tappion. Taas kerran. Mutta tämän kauden jälkeen mieleeni ja suuhuni jää maku, joka maistuu häpeälle ja hyväksikäytetylle.

Antti Pennasen puhe ja siinä sisällä olleet arvot ovat puhutelleet minua. Ytimessä on ollut ihminen, kannattaja ja pelaaja. Olen saanut tästä kaikesta paljon ja olen luullut ymmärtäneeni sitä, mistä Pennanen puhuu. Olen itsekin "merkittävässä yhteiskunnallisessa asemassa". Puhe on ollut oikeaa. Sellaista, johon kaltaiseni helposti lankeaa.

Tänään kuitenkin ymmärsin sen. Ilves oli Pennaselle vain astinlauta.

Tapa, jolla hän puhui peleistä, suorittamisesta, oli vain peliteknistä. Koska Pennanen tähtäsi koko ajan vain urallaan eteenpäin, hän ei koskaan välittänyt riittävästi siitä, mitä Ilves tarkoittaa Tampereella, mistä Ilveksessä on kyse. Ero Jouko Myrrään on valtava.

Viimeinen ilta näytti sen. Antti Pennanen ei tullut viimeisen pelin jälkeen jäälle. Kättelemään vastustajaa, kunnioittamaan heitä. KalPa olisi ansainnut tämän. Ensimmäisen kaudennliigavalmentaja Petri Karjalainen pyyhki Pennasella pöytää. Ja tuli kättelemään ilveksiä, osoittamaan kunnioitusta.

Viimeisen illan jälkeen Antti Pennanen ei vain jättänyt osoittamatta kunnioitusta vastustajalle. Puolentoista kauden jälkeen hän ei saapunut kiittämään Ilveksen kannustajia. Ihmisiä, jotka olivat ilta toisensa jälkeen maksaneet tulostaan kymmeniä, satoja, jopa tuhansia euroja tukeakseen Antti Pennasta ja Ilvestä.

Voiton ja tappion hetkellä ihminen mitataan. Pennaselle Ilves ja sen kannattajat eivät merkinneet mitään. Haastattelun suurin kysymys hänelle oli se, oliko tämä hänelle viimeinen liigapeli valmentajana. Ei sanaakaan Ilvekselle, ei sanaakaan yhteisölle.

En ole pettynyt Ilvekseen. Olen pettynyt siihen, että Ilveksen pelistä vastaava ihminen ei välitä minusta, eikä yhdestäkään kaltaisestani. Hän miettii vain itseään.

Pennaselle Ilves oli kuriositeetti. Hän ei lopulta välittänyt seurasta ja sen historiasta vähääkään. Häntä harmitti se, että hän ei onnistunut käyttämään brändiä - kaikkia meitä, jotka omistamme sen - tehokkaammin omaksi edukseen.

Uskoin sinuun, Antti Pennanen. Jäljellä on vain häpeä. Käytit meitä hyväksesi, etkä edes tullut kiittämään. Oloni on likainen.

Antti Pennanen ei ole kelvollinen maajoukkueen valmentajaksi. Hänestä on muotoutunut tyypillinen menestyjä, joka on unohtanut kaiken sen, mistä suuremmassa kontekstissa on kyse. Kyse ei ole hänestä. Kyse on sinusta ja minusta. Yhteisöistä. Ilveksestä. Suomesta. Pennanen on menettänyt tähän kaikkeen otteensa.

Ei kiitoksia. Ei kättelyä. Ei kunnioitusta.

Surullista. Arvotonta. Antti Pennasen perintö.

Tämä pitäisi printata ja lähettää Pennaselle suoraan. Voin allekirjoittaa joka sanan ja omatkin tuntemukset vetää yhteen paljon paremmin omassa turhautuneessa vuodatuksessani.
 

Rocko

Luottopelaaja
Viestejä
1 033
Junioreista lähtien kätellään pelien jälkeen vastustaja.

Toi selitys ei mene kenellekään jääkiekkoa kokeilleelle läpi.

Hätävale, jolla yritti suojella paskaa tunnepuuskissa tehtyä ITSEKÄSTÄ päätöstään.

Ei ansainnut tätä päävalmentajuutta. Älä tule ikinä takaisin liigaan jos et tämän enempää välitä tästä touhusta.

Ja @Nestori erinomainen kirjoitus, allekirjoitan!
 

Pelisilmä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
148
Pennasmarjalate ja heidän pelitapa täyttä paskaa Suomalaiselle kiekkoilulle.

Tämä pitäisi printata ja lähettää Pennaselle suoraan. Voin allekirjoittaa joka sanan ja omatkin tuntemukset vetää yhteen paljon paremmin omassa turhautuneessa vuodatuksessani.
Onko Pendon sähköpostiosoitetta? Laitan meneen.;)
 

DonMaco

Rivipelaaja
Viestejä
42
Itse olin aika innoissani kun Pendo palkattiin. Aattelin että nyt on mies joka saa parhaan irti keväisin meidän porukasta. No ei saanut pendokaan mitään joukkueesta irti keväisin vaan tuntui, että ukko on aivan jäässä oli ja joukkue hyytyi mukana.

Pelitapa tällä kaudella kaikkea muutakuin se Ilves jonka minä haluisin nähdä jäällä. Runkosarjassa aika usein tehtiin se minimi mitä voitto vaati (tästä olen kirjoittanut aikaisemminkin). Tämä ei riittänyt pleijareissa kuin yhteen semi hyvään 50minuuttiin ja yhteen voittoon.

Pahin kommentti kaudella oli että Ilves on Suomen Toronto Maple Leafs. Miksi antaa tollanen vittuilu valtti kahvarafaneille. Arvosana ajasta Ilveksessä 6-. Onneksi kohta alkaa uusi aika ja toivottavasti koko valmennus (pl. Korhonen) vaihtuu.
 

Garantie

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
404
Toisaalta, toimi se runkosarjassa. Myös maajoukkueotannalla tämän pitäisi sopia playoffseihin. Mutta ei toiminut yhtään.

Tietty runkosarjassa ei juuri justeerata pelitapaa vastustajan mukaan, pleijareissa kylläkin.

No oli niin tai näin, niin olihan Ilves kusessa Kalpaa vastaan myös runkosarjassa. Nyt playoffeissa vielä enemmän kun pelinrakentelu oli luokkaa kaljaliiga.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 179
Pelin jälkeen pyysin ensimmäiseksi anteeksi pojaltani, että joutui syntymään Ilves-perheeseen.

Seuraavaksi pyydän anteeksi KalPalta ja suomalaiselta jääkiekkoyleisöltä.

Antti Pennanen. Häpeän käytöstäsi, häpeän sinua.

Olen kannattanut Ilvestä 40 vuotta. Kuten kaikki tietävät, vaikeaa on ollut. Olen kuitenkin aina ollut sitoutunut. Ilves on edustanut minulle omistautumista, pelillistä kauneutta, rehtiyttä ja rehellisyyttä. Integriteettiä.

Kestän Ilveksen tappion. Taas kerran. Mutta tämän kauden jälkeen mieleeni ja suuhuni jää maku, joka maistuu häpeälle ja hyväksikäytetylle.

Antti Pennasen puhe ja siinä sisällä olleet arvot ovat puhutelleet minua. Ytimessä on ollut ihminen, kannattaja ja pelaaja. Olen saanut tästä kaikesta paljon ja olen luullut ymmärtäneeni sitä, mistä Pennanen puhuu. Olen itsekin "merkittävässä yhteiskunnallisessa asemassa". Puhe on ollut oikeaa. Sellaista, johon kaltaiseni helposti lankeaa.

Tänään kuitenkin ymmärsin sen. Ilves oli Pennaselle vain astinlauta.

Tapa, jolla hän puhui peleistä, suorittamisesta, oli vain peliteknistä. Koska Pennanen tähtäsi koko ajan vain urallaan eteenpäin, hän ei koskaan välittänyt riittävästi siitä, mitä Ilves tarkoittaa Tampereella, mistä Ilveksessä on kyse. Ero Jouko Myrrään on valtava.

Viimeinen ilta näytti sen. Antti Pennanen ei tullut viimeisen pelin jälkeen jäälle. Kättelemään vastustajaa, kunnioittamaan heitä. KalPa olisi ansainnut tämän. Ensimmäisen kaudennliigavalmentaja Petri Karjalainen pyyhki Pennasella pöytää. Ja tuli kättelemään ilveksiä, osoittamaan kunnioitusta.

Viimeisen illan jälkeen Antti Pennanen ei vain jättänyt osoittamatta kunnioitusta vastustajalle. Puolentoista kauden jälkeen hän ei saapunut kiittämään Ilveksen kannustajia. Ihmisiä, jotka olivat ilta toisensa jälkeen maksaneet tulostaan kymmeniä, satoja, jopa tuhansia euroja tukeakseen Antti Pennasta ja Ilvestä.

Voiton ja tappion hetkellä ihminen mitataan. Pennaselle Ilves ja sen kannattajat eivät merkinneet mitään. Haastattelun suurin kysymys hänelle oli se, oliko tämä hänelle viimeinen liigapeli valmentajana. Ei sanaakaan Ilvekselle, ei sanaakaan yhteisölle.

En ole pettynyt Ilvekseen. Olen pettynyt siihen, että Ilveksen pelistä vastaava ihminen ei välitä minusta, eikä yhdestäkään kaltaisestani. Hän miettii vain itseään.

Pennaselle Ilves oli kuriositeetti. Hän ei lopulta välittänyt seurasta ja sen historiasta vähääkään. Häntä harmitti se, että hän ei onnistunut käyttämään brändiä - kaikkia meitä, jotka omistamme sen - tehokkaammin omaksi edukseen.

Uskoin sinuun, Antti Pennanen. Jäljellä on vain häpeä. Käytit meitä hyväksesi, etkä edes tullut kiittämään. Oloni on likainen.

Antti Pennanen ei ole kelvollinen maajoukkueen valmentajaksi. Hänestä on muotoutunut tyypillinen menestyjä, joka on unohtanut kaiken sen, mistä suuremmassa kontekstissa on kyse. Kyse ei ole hänestä. Kyse on sinusta ja minusta. Yhteisöistä. Ilveksestä. Suomesta. Pennanen on menettänyt tähän kaikkeen otteensa.

Ei kiitoksia. Ei kättelyä. Ei kunnioitusta.

Surullista. Arvotonta. Antti Pennasen perintö.
Bravo. Forumhistorian täydellisin kirjoitus.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 173
Pahin kommentti kaudella oli että Ilves on Suomen Toronto Maple Leafs. Miksi antaa tollanen vittuilu valtti kahvarafaneille. Arvosana ajasta Ilveksessä 6-. Onneksi kohta alkaa uusi aika ja toivottavasti koko valmennus (pl. Korhonen) vaihtuu.

Tätä Pennasen lanseeraamaa Toronto-läppäähän tullaan jauhamaan tasan niin pitkään kuin Ilves ilman seuraavaa mestaruutta on.
 

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
348
Pelillinen nöyryytys toista kautta putkeen on jo aika paha tahra CV:hen, kättelycase ei sitä ainakaan paranna. Liiton suojahommissa on hyvä olla.
Älä nyt. Pendo ei vaan muistanu, että liigassa kätellään. Sehän sano niin!
 

Liitteet

  • GJ3SQCaX0AAvgpP (1).jpeg
    GJ3SQCaX0AAvgpP (1).jpeg
    66,8 KB · kertaa luettu: 242
Viestejä
1 816
Pennanen on isoin floppi Ilves-historiassa. Jos joskus vielä Ilves historiikki tehdään, miehen kohdalla lukee kautta aikojen isoin katastrofi Ilveksessä.
Jos jotain posia, 87-88 kauden sulaminen tuntuu tämän rinnalla aika pieneltä. Nyt Ilveksen historian pahin epäonnistuminen henkilöityy pätkävalmentajaan.
 

CatchTheFox

Rivipelaaja
Viestejä
93
En nyt aivan kaikkea kaataisi Pennasen niskaankaan. Kyllä siellä pelaajatkin saavat katsoa isosti peiliin, mutta jostain sekin kertoo, että Pendoa vietiin taktisesti toista kertaa perättäin kauden tärkeimmillä hetkillä. Eihän tästä nyt hyvä maku suuhun jäänyt. Seuraava!
 

DonMaco

Rivipelaaja
Viestejä
42
Tätä Pennasen lanseeraamaa Toronto-läppäähän tullaan jauhamaan tasan niin pitkään kuin Ilves ilman seuraavaa mestaruutta on.

Näinhän se menee. Kauden päättymisen jälkeen mulle on tullu monta viestiä kavereilta, mutta en jaksa avata niitä koska sisällön voi arvata jokainen. Mieluummin juon viskiä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345
En nyt aivan kaikkea kaataisi Pennasen niskaankaan. Kyllä siellä pelaajatkin saavat katsoa isosti peiliin, mutta jostain sekin kertoo, että Pendoa vietiin taktisesti toista kertaa perättäin kauden tärkeimmillä hetkillä.
Boldatussa se tärkein. Ilves oli runkosarja joukkue. Pelitapa toimi runkosarjassa joka ilta vaihtuvia vastustajia vastaan. Sitten kun alkoi pleijarit ja alettiin pelaamaan samaa jengiä vastaan, niin vihulainen söi elävältä.
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 232
Pelin jälkeen pyysin ensimmäiseksi anteeksi pojaltani, että joutui syntymään Ilves-perheeseen.

Seuraavaksi pyydän anteeksi KalPalta ja suomalaiselta jääkiekkoyleisöltä.

Antti Pennanen. Häpeän käytöstäsi, häpeän sinua.

Olen kannattanut Ilvestä 40 vuotta. Kuten kaikki tietävät, vaikeaa on ollut. Olen kuitenkin aina ollut sitoutunut. Ilves on edustanut minulle omistautumista, pelillistä kauneutta, rehtiyttä ja rehellisyyttä. Integriteettiä.

Kestän Ilveksen tappion. Taas kerran. Mutta tämän kauden jälkeen mieleeni ja suuhuni jää maku, joka maistuu häpeälle ja hyväksikäytetylle.

Antti Pennasen puhe ja siinä sisällä olleet arvot ovat puhutelleet minua. Ytimessä on ollut ihminen, kannattaja ja pelaaja. Olen saanut tästä kaikesta paljon ja olen luullut ymmärtäneeni sitä, mistä Pennanen puhuu. Olen itsekin "merkittävässä yhteiskunnallisessa asemassa". Puhe on ollut oikeaa. Sellaista, johon kaltaiseni helposti lankeaa.

Tänään kuitenkin ymmärsin sen. Ilves oli Pennaselle vain astinlauta.

Tapa, jolla hän puhui peleistä, suorittamisesta, oli vain peliteknistä. Koska Pennanen tähtäsi koko ajan vain urallaan eteenpäin, hän ei koskaan välittänyt riittävästi siitä, mitä Ilves tarkoittaa Tampereella, mistä Ilveksessä on kyse. Ero Jouko Myrrään on valtava.

Viimeinen ilta näytti sen. Antti Pennanen ei tullut viimeisen pelin jälkeen jäälle. Kättelemään vastustajaa, kunnioittamaan heitä. KalPa olisi ansainnut tämän. Ensimmäisen kaudennliigavalmentaja Petri Karjalainen pyyhki Pennasella pöytää. Ja tuli kättelemään ilveksiä, osoittamaan kunnioitusta.

Viimeisen illan jälkeen Antti Pennanen ei vain jättänyt osoittamatta kunnioitusta vastustajalle. Puolentoista kauden jälkeen hän ei saapunut kiittämään Ilveksen kannattajia. Ihmisiä, jotka ovat ilta toisensa jälkeen maksaneet tuloistaan kymmeniä, satoja, jopa tuhansia euroja - kukin maksukykynsä mukaan - tukeakseen Antti Pennasta ja Ilvestä.

Voiton ja tappion hetkellä ihminen mitataan. Pennaselle Ilves ja sen kannattajat eivät merkinneet mitään. Haastattelun suurin kysymys hänelle oli se, oliko tämä hänelle viimeinen liigapeli valmentajana. Ei sanaakaan Ilvekselle, ei sanaakaan yhteisölle.

En ole pettynyt Ilvekseen. Olen pettynyt siihen, että Ilveksen pelistä vastaava ihminen ei välitä minusta, eikä yhdestäkään kaltaisestani. Hän miettii vain itseään.

Pennaselle Ilves oli kuriositeetti. Hän ei lopulta välittänyt seurasta ja sen historiasta vähääkään. Häntä harmitti se, että hän ei onnistunut käyttämään brändiä - kaikkia meitä, jotka omistamme sen - tehokkaammin omaksi edukseen.

Uskoin sinuun, Antti Pennanen. Jäljellä on vain häpeä. Käytit meitä hyväksesi, etkä edes tullut kiittämään. Oloni on likainen.

Antti Pennanen ei ole kelvollinen maajoukkueen valmentajaksi. Hänestä on muotoutunut tyypillinen menestyjä, joka on unohtanut kaiken sen, mistä suuremmassa kontekstissa on kyse. Kyse ei ole hänestä. Kyse on sinusta ja minusta. Yhteisöistä. Ilveksestä. Suomesta. Pennanen on menettänyt tähän kaikkeen otteensa.

Ei kiitoksia. Ei kättelyä. Ei kunnioitusta.

Surullista. Arvotonta. Antti Pennasen perintö.
Hienosti sanottu mutta älä pojaltas pyydä anteeks tuota se on hienoo olla Ilves kaiken tämänkin keskellä.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 234
Pelin jälkeinen haastattelu, huh huh.

Ilves on tippunut.
Koko yhteisö on järkyttynyt pettymyksestä.

Tää äijä kävelee ihan normisti jauhaa tuttua paskaansa ja selittelee muiden piikkiin tappiota. Ei sanaakaan yhteisölle, faneille. Ei pientäkään kritiikkiä itseään kohtaan. Ei surua tai sympatiaa.

Antin käytöksestä näkee, että ei vittuakaan kiinnosta. Jotain teknistä paskaa jauhaa koska luulee olevansa jotain, vaikka juuri tekemisellään ja näytöillään petti yhden Suomen hienoimman seuran ja floppasi itsensä mestis tasolle.

Haastattelu olisi voinut olla jostain Saipa-Ilves marraskuun pelin jälkeisestä pressistä. Haluton, tunteeton ja ennenkaikkea ylimielinen jätkä joka luulee olevansa yläpuolella.

Mä näin sun läpi Pendo koko jakson, sä olit ihan vitun paska ja ylimielinen valmentaja jota kukaan ei jää kaipaamaan Tampereella, ei kukaan. Selittelyä ja uhriutumista.

Ilves nousee sun polttamasta tuhkasta vielä.
 
Ylös