Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
808
En usko tuohon skenaarioon. Kyllä esim. Hölön ja OJ:n sitoutuminen nykyiseen joukkueeseen vaikuttaa olevan hyvällä tasolla. Tai niiden kymmenien pelaajien, jotka ovat jo syyskaudella tehneet sopimuksen johonkin muualle kuin nykyiseen seuraansa.

No sen näkee ainakin meillä tuloksesta. Ja nythän valkulla ja muilla poislähtevillä on mainio paikka osoittaa, että Rosso-neri on totalmente… väärässä!

Sen myönnän tosi tyytyväisenä! Itsetuntoni ja Ipa-fanius sen kyllä kestää.
 
Viimeksi muokattu:

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 218
Pääsikö kukaan ikinä kiinni Pennasen ketjuruletin tarkoitusperään?

Nytten kun herättelyä kaivattiin ei ainakaan koostumuksia sotketa. Ei ainakaan playoffkevään suurinta ylivoimavitsiä, saati täysin ulkona seilaavaa ykkösketjua.

Tosin nyt tämäkin kortti taitaa olla käytetty, voiko näihin katkopeleihin enään sotkea kenttiä.

Joukkuetta en hylkää, mutta ai saatana kun sylettää katsella Pendoa penkin takana.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 814
Mä en millään usko, etteikö Pendoa kiinnostaisi.

Varmasti antaa kaikkensa, mutta se on kääntynyt itseään vastaan.

Ja pelikirja ollu huono alusta alkaen.
Aivan varmasti kiinnostaa. Ei se kiinnostuksesta eikä halusta varmastikaan ole kenelläkään kiinni vaikka väkinäiseltä näyttää.

Toki tällä hetkellä kun katsoo muita pelejä niin pieni toivonkipinä herää. Ei näytä helppoa olevan kenelläkään katkaista sarjaa. Pennasella on vielä vähintään yksi peli Ilveksen peräsimessä. Toivottavasti vielä enemmän eikä jäädä tähän puolivälierään, vaikka todennäköisyydet meitä vastaan
 

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
808
En sanonut (ainakaan minä) etteikö voisi kiinnostaa. Mutta jos on sellainen osaaja, kun täällä kerrotaan, niin miksi ei synny mitään?

Pendo+Ipa todistakaa minut vääräksi! Sitä toivon ja toivon…
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Mun mielestä tämä konttaminen menee valmennus´ksen piikkiin.
Ensimmäisestä pelistä lähtien nähtiin että Kalpa karvaa kovaa ylhäältä ja silti päätettiin jatkaa sillä samalla sapluunalla.
Kun oltas siirrytty "Myrräläiseen" kiekkoon että nopeasti pystyyn oltaisi voitu pakottaa Kalpa laskeen karvaustaan ja sitten taas oltaisiin päästy tohon omaan sapluunaan.

Eli Kalpa olisi joutunut reakoimaan meidän pelitapaamme, meillä kyllä käsiä ja taitoa pitäisi riittää useampaankin pelityyliin.

Mutta Pendo ilmeisesti vaan luottaa tähän mikä toi runkosarjassa tulosta.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
988
Mutta Pendo ilmeisesti vaan luottaa tähän mikä toi runkosarjassa tulosta.
Jos on tottunut valmentamaan pitkällä pensselillä kokonaisen runkosarjan verran niin miten mahtaa onnistua lyhyempijänteinen erittäin paineinen "peli kerrallaan"-taistelu mikä on juuri playoffin ja maajoukkueen turnauspelien ydintä?
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Jos on tottunut valmentamaan pitkällä pensselillä kokonaisen runkosarjan verran niin miten mahtaa onnistua lyhyempijänteinen erittäin paineinen "peli kerrallaan"-taistelu mikä on juuri playoffin ja maajoukkueen turnauspelien ydintä?
Tämä on aivan totta.
Vielä on yksi peli aikaa kääntää suunta ainakin mutta uskon että Pendo luottaa siihen omaan näkemykseensä joka tuo Nokialta voiton mutta sitten Kuopiossa katkeaa.
 

jokipolvi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
399
Puolustus päätä ei olla saatu kuntoon koko kauden otannalla, karmaisevia virheitä tulee kuten runkosarjassa, maalivahdit niitä paikkailleet
 

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
808
Edelleen:
1. Miksi Iksa ei pelaa Supin kanssa? Ollut hukassa kakkosessa - totaalisesti. Viime kauden tehopari.
2. Miksi Les päästettiin/ajettiin pois? H16 Ilves-legenda. Olisi varmaan tullut vielä esiin. Harmittaa…
3. Kuka voisi naapurin karvausen sammuttaa? Koko ajan (4 peliä) vienyt meitä ja saanut roiskimaan sinne/tänne.
4. Eikö YV-pelaamiseen saa jotain miuta kuviota? 15 (tai jotain) höpöhöpö esitystä. Uusi kuvio, ehkä?
5. Naapuriin kiinni. Kontaktipeli? Nyt lähinnä hosuttu mailalla, tai jotain.

Totaalinen muutos. Totaalinen muutos. Totaalinen muutos.

Tai sitten myönnetään, ollaan 100-0 huonompia. Ainakin toistaiseksi se on näin - kaksi hävittyä peliä oli hanskassa, mutta sitten kalakukot tuli. Oltiin divaritasoa (anteeksi divari, tarkoitin junnutasoa, kun vielä opetellaan).

Ja ollaan edelleen. Vaikka kundeilla on kilometrin pituinen CV. Valmentajaa myöden.

Eiikä puhuta mitään Torontosta. Sehän on valmennuksen asia purkaa tällsiset syndromat.
 
Viimeksi muokattu:

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 969
Luomukiekolla on vielä mahdollisuuksia isoihin tekoihin. Uskonkin näkeväni huomenna uusia ulottuvuuksia Ilves -pelaajilta. Näin ainakin olen kuullut.
 

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
808
Les pyysi itse siirtoa. Mitään savustamista tai salaliittoa ei ollut takana. Suorittaminen taantui CHL-pelien jälkeen.
Anteeksi, jos/kun olen skeptinen tuon suhteen.

Ongelma oli siinä, että peliaikaa ei löytynyt. Eikä oikein paikkaakaan. Puolustavaa pakkia joutui pelaamaan, jos sitäkään. Hei, LES, siis!

Minun mielestäni virhe! Toki valkku tekee valinnat. Ja tulos on…
 
Ylös