Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 176
Aika suhteeton pöyristyminen, jos ei joukkue syystä X tullut vetämään sirkustemppuja. Tähän vielä söpöt ”minä maksan teidän palkat”-höpinät niin röhönaurut on valmiit.

Näin videon missä joukkue kiitti yleisöä ihan normaalisti. Nuo maalivahdin kevätjuhlaliikkeet ovat bonus, eikä mikään oletus. Nyt ei syystä tai toisesta haluttu tehdä tai ehditty tekemään. Ehkä olisi parempi jättää ne muutenkin harvinaisemmiksi, niin osataan sitten taas arvostaa, eikä oleteta mitään.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 285
Okei eli yhden idioottimaisen idiootin takia ei saa muille enää juhlia?
No jos osaat ajatella yhtään laajemmin, kuvittele tapahtunut omalle kohdallesi. Sinua ja perhettäsi olisi uhkailtu. Miten itse reagoisit? Miten oma työyhteisö olisi reagoinut? Ei olekaan enää niin yksioikoista, vai onko?
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
460
No jos osaat ajatella yhtään laajemmin, kuvittele tapahtunut omalle kohdallesi. Sinua ja perhettäsi olisi uhkailtu. Miten itse reagoisit? Miten oma työyhteisö olisi reagoinut? Ei olekaan enää niin yksioikoista, vai onko?
En jaa mielipidettäsi niin ei jaksa vääntää. Mullon omani ja sulla omasi. Kunnioitan sitä.
 

Suikula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
211
Sen verran vielä tuohon tappamisella uhkailu juttuun, että nyt kun tiedän (niinkuin varmaan teistä moni muukin) keneenkä tämä kohdistui. Arvostus kyseistä pelaajaa kohtaan nousi entisestään.

Se vaikuttiko pelin jälkeisiin voitto tsempaloihin, niin en tiedä. Mutta mahdollisesti.
 

Ilves fan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
971
Sen verran vielä tuohon tappamisella uhkailu juttuun, että nyt kun tiedän (niinkuin varmaan teistä moni muukin) keneenkä tämä kohdistui. Arvostus kyseistä pelaajaa kohtaan nousi entisestään.

Se vaikuttiko pelin jälkeisiin voitto tsempaloihin, niin en tiedä. Mutta mahdollisesti.
Ymmärrän että näiden asioiden levittely on periaatteessa ihan turhaa mutta itse kuulun enemmistöön jolla ei ole mitään hajua kuka tämän on joutunut kokemaan ja mielellään sen tietäisi
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 486
Ymmärrän kyllä miksi toiset purnaa ja ymmärrän että toisille riittää että voitetaan, aivan sama millä tyylillä kunhan tulee mestaruus.
Itse kun käytän kauden aikana aikaani 150h runkosarjapelien katseluun haluan myös nauttia jostain muusta kuin lopputuloksesta. Jatkuvan tuskailin ja kiroilun sijaan haluan nauttia itse pelistä, hienoista oivaltavista suorituksista, flowsta, peli-ilosta, kamppailuista, taklauksista, vauhdista.
Tuokkola, Kivi, Myrrä toivat näitä elementtejä kaiken sekoilun jälkeen ja nautin katsoa pelejä paljon enemmän kuin nykyään, siitäkin huolimatta että pistesarake ei aina näyttänyt näin hyvältä.
Nyt pelataan ilmeisen tehokasta, mutta tylsää, hidasta, flegmaattisen näköistä, mielikuvituksetonta ja ennalta arvattavaa kiekkoa, jossa tunnutaan olevan järjestäen vastustajasta riippumatta jopa altavastaajia.
Eniten siinä närästää se, että meillä on hieno joukkue upeine taitavine pelaajineen joilta nähtäisiin illasta toiseen paljon enemmän sykähdyttäviä suorituksia, jos pelitapa sen sallisi.
Mutta tulosurheilu on tulosurheilua, siinä mun viihdetoiveet ketään kiinnosta..
Tuota päämäärätöntä sontaa taas en itse jaksa katsella, pois lukien Kivi jonka pelikirjassa paljon hyvää. Pendo sentään haluaa toteuttaa peliä jolla edes teoriassa voi mestaruuden voittaa. Hänen jatkajansa on onneksi Niemelä joka nojaa samoihin elementteihin. Kaikkein motivoivinta on kun on selvä tavoite astua sinne kirkkaimpaan kärkeen. Näennäiset sijoitukset sumuttavat hypen, menestys tuo väkeä halliin.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Osalla on ikävä siis sitä aikaa, kun kauden alussa ilmoitettiin bändin jättävän hitaat välistä. Marraskuussa säädettiin hieman keikkojen soittolistoja ja ”yllätäen” tuli muutama hidas mukaan.

Se on sitten toinen tarina, että miksi Meidän Pelin palikoilla on voitettu mestaruus viimeisen kymmenen kauden aikana? Miksi Olli Jokisen Jukurit sulivat toissa keväänä? Miksi Marjamäen Laten Kärpät oli niin lähellä kaataa Ilves? Miksi Niemelä ja Ahokas kyykyttivät välierässä Ilvestä?

Vastaus löytyy Vierumäeltä.
 

VarmaMaali

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
330
Ei mulla sitä aikaa ole ikävä, haluaisin vaan nähdä tältä hienolta joukkueelta itseäni viihdyttävää kiekkoa. Mutta jos väkinäisellä, hitaalla, mielikuvituksettomalla ja tylsällä pelillä voittaa ennemmin niin minkäs teet.
Onko jonkun mielestä elokuva 5/5 jos loppu on hyvä, mutta muuten 1,5h täyttä paskaa.
Mutta kuten sanoin aikaisemmin, toiset haluavat voittaa tyylistä viis, itse haluan nauttia myös pelistä vaikka lopputulema on epävarmempi. Se mikä kellekin on tärkeintä on ihan jokaisen oma asia.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 817
Näin videon missä joukkue kiitti yleisöä ihan normaalisti. Nuo maalivahdin kevätjuhlaliikkeet ovat bonus, eikä mikään oletus. Nyt ei syystä tai toisesta haluttu tehdä tai ehditty tekemään. Ehkä olisi parempi jättää ne muutenkin harvinaisemmiksi, niin osataan sitten taas arvostaa, eikä oleteta mitään.

Boldattua ajatusta Ilves onkin kunniakkaasti noudattanut tällä kaudella kotiluolassa. Voittovoltit ovat olleet harvinaista herkkua, joten Ilves-kansan arvostus niitä kohtaan on korkealla.
 
Viestejä
1 819
Miksi Marjamäen Laten Kärpät oli niin lähellä kaataa Ilves? Miksi Niemelä ja Ahokas kyykyttivät välierässä Ilvestä?
Olihan Kärpillä hyvä joukkue silloin. Ilveksellä ei ollut ainakaan paperilla niin laadukas kuin viime kaudella ja nyt.
Jos muistan oikein, molemmat hävityt välieräsarjat meni voitoin 4 - 2 ja molempiin lähdettiin kotiedulla. Tepesiä vastaan ei mitään jakoa Turussa - niin kuin ei ole ollut sen jälkeenkään. Kotona pelit oli tasaisia ja yksi hävittiin. Pelsuja vastaan neljästä hävitystä pelistä kolmessa oltiin selvästi heikompia ja niistä 2 kotona. Turha noita eroja on liikaa suurennella ja heittää jotain "totuuksia", ettei Myrrän kiekolla olisi voinut päästä finaaleihin. Sitä me emme saa koskaan tietää. Tiedämme vain sen, että Niemelä vei Pennasta viime keväänä ja voi ihan hyvin viedä tänäkin keväänä.
 

IlvesHeartForever

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
213
Näin videon missä joukkue kiitti yleisöä ihan normaalisti. Nuo maalivahdin kevätjuhlaliikkeet ovat bonus, eikä mikään oletus. Nyt ei syystä tai toisesta haluttu tehdä tai ehditty tekemään. Ehkä olisi parempi jättää ne muutenkin harvinaisemmiksi, niin osataan sitten taas arvostaa, eikä oleteta mitään.
Kyllä taisi olla kapteenin käsky. Kuiskutteli Malekille pelin jälkeen. Tuli siis Malekille yllätyksenä. Jamppa vielä taisi kysellä Malekilta että meneekö kun jengi huusi. Malek siinä nosteli hartioita sen näköisenä ettei tiennyt miksi ei saanut mennä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kyllä taisi olla kapteenin käsky. Kuiskutteli Malekille pelin jälkeen. Tuli siis Malekille yllätyksenä. Jamppa vielä taisi kysellä Malekilta että meneekö kun jengi huusi. Malek siinä nosteli hartioita sen näköisenä ettei tiennyt miksi ei saanut mennä.

Mä en kyllä lähtisi spekuloimaan näin pitkälle. Kapteeni on voinut käydä asian ilmoittamassa, mutta ei se sitä tarkoita, että se juuri kapteenin "käsky" olisi ollut. Lisäksi täytyisi tietää se oikea syy, miksi näin nyt toimittiin, että voisi asiaa puntaroida. Ehkä tästä vielä joskus kuullaan. Siihen saakka välttäisin vahvoja johtopäätöksiä ja ehkäisisin palstatotuuksien muodostumista.
 

IlvesHeartForever

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
213
Mä en kyllä lähtisi spekuloimaan näin pitkälle. Kapteeni on voinut käydä asian ilmoittamassa, mutta ei se sitä tarkoita, että se juuri kapteenin "käsky" olisi ollut. Lisäksi täytyisi tietää se oikea syy, miksi näin nyt toimittiin, että voisi asiaa puntaroida. Ehkä tästä vielä joskus kuullaan. Siihen saakka välttäisin vahvoja johtopäätöksiä ja ehkäisisin palstatotuuksien muodostumista.
Olen samaa mieltä ja sen takia en totuuksina tuossa esittänytkään. Ja on niin poikkeuksellinen toiminta kuitenkin usemman kauden otannalla, että kiinnostaisi tietää. Mutta sen tiedän faktaksi, että ei ollut Malekin idea.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 832
Mä en kyllä lähtisi spekuloimaan näin pitkälle. Kapteeni on voinut käydä asian ilmoittamassa, mutta ei se sitä tarkoita, että se juuri kapteenin "käsky" olisi ollut. Lisäksi täytyisi tietää se oikea syy, miksi näin nyt toimittiin, että voisi asiaa puntaroida. Ehkä tästä vielä joskus kuullaan. Siihen saakka välttäisin vahvoja johtopäätöksiä ja ehkäisisin palstatotuuksien muodostumista.
Toivottavasti joukkueeltakin saadaan mahdollisimman pian selkeää tiedottamista aiemmasta poikkeavan toimintatavan syystä. Muuten kaiken maailman salaliittoteoriat jäävät elämään omaa elämäänsä ja kasvavat kokoaan isommiksi palstatotuuksiksi. Pelin jälkeen somepäivityksessä lukenut joukkue vetäytyi ottelun jälkeen yhdessä koppiin juhlimaan voittoa ei ole riittävä selitys, kun ei ole mistään puulaakijoukkueesta kyse, joka pelaa vain omaksi huvikseen.

Pelaajat sekä valmentajat tulevat ja menevät (ehkä pois lukien Eemeli, Iksa ja Parikka), mutta kannattajat pysyy, kuten ovat kaikki ne rämpimisvuodetkin pysyneet. Toivon, että joukkue ja toimisto ei ole unohtanut Ilves-yhteisöä, vaikka osalta kannattajista on tullutkin asiatonta tai ainakin asiattomasti muotoiltua kuraa niskaan. Sen lisäksi sitten vielä se uhkailu, jota ei voi puolustella mitenkään. Näistä huolimatta joukkue on mielestäni selkeän selityksen velkaa kannattajilleen. Voi toki olla, että turhaan odotetaan sellaista.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös