Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 950
Noh asioilla nyt on monta puolta ja tuskin Summasellakaan on ihan 100% faktoja siitä mitä on tapahtunut. Mikä potkuissa tai asian hoidossa nyt on oikeasti sitten ollut amatöörimäistä? Tätä kuulee paljon mutta perusteluja ei tunnu löytyvän muita kuin se että Myrrä ei päässyt koppiin, enkä kyllä rehellisesti sanottuna ole koskaan nähnyt että valmentaja sinne olisi potkujen jälkeen päästetty missään.
Kas kun ei vielä haluttu ryhmä terapiaa ettei kenellekkään jää paha mieli…. Näin tämä maailma menee ei ole vain kivoja asioita….nyt on uusi arki joten kohti uusia pettymyksiä….Jokkekin
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 702
Tätä on tietysti ihan hyviä miettiä kaiken varalta nyt jo mutta vastaamisen sijasta heitän vastakysymyksen: mitä jos em. skenario olisi tapahtunut erotetun valmennuksen johdolla? Oletan yhtenä mahdollisuutena ,että kannattajat olisivat turhautuneina kyselleet , miksei valmennusta vaihdettu ajoissa. Tällöin ainakin vastuunkantajina olisivat etupäässä utj ja tj, ei niinkään pettymyksen tuottanut valmentajisto?

Sitten olisi vain nuoltu haavansa, todettu että Myrrän aika oli kuitenkin eteenpäin menemisen aikaa, mutta vielä pitää parantaa ja löytää se yksi vaihde vielä lisää. Mutta pelissä ei ainakaan olisi ollut koko seuran uskottavuus ja Pennanen olisi saanut aloittaa valmennustyönsä puhtaalta pöydältä, mikä olisi mielestäni paljon terveempi kuvio kuin nyt nähty maton vetäminen jalkojen alta.

Tässä kuviossa Ilveksellä on enemmän hävittävää.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 066
...että Myrrä ei päässyt koppiin, enkä kyllä rehellisesti sanottuna ole koskaan nähnyt että valmentaja sinne olisi potkujen jälkeen päästetty missään.

Niin ja rehellisesti sanottuna en ole koskaan nähnyt että pääsarjan sarjajohtajan päävalmentajalle olisi annettu potkut, varsinkaan tilanteessa jossa kysymyksessä on lojaaliksi ja työteliääksi tunnettu kaveri. Jos tekee näin poikkeuksellisen ratkaisun, pitää olla valmis hoitamaan myös jälkihoito poikkeuksellisella tavalla. Seurajohdon tavalle tehdä jälkihoito ei ole tainnut löytyä laji-ihmisten piiristä yhtä ainutta ymmärtäjää.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 066
Olisi täysin eri asia, jos päävalmentajan henkilökemiat joukkueen suuntaan olisivat täysin tulehtuneet tai taustalla olisi väärinkäytöksiä, mutta tällaisesta ei ole pienintäkään viitettä. Nyt paska lensi kunnolla tuulettimeen tahraten Ilveksen mainetta oikein kunnolla, ja tästä Jalo ja Koskela voisivat ottaa edes pientä vastuuta.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 155
Kuitenkin kirjoittanut myös, että:

Ainoa kuka itselle kelpaa on pennanen.

ja

Jos pennanen on tapparan mies niin kuten pelaajahankinnoissa, niin silloin lisäksi vamennuspuolellakin naapuri kyykyttää tillua.


Taisi käydä niin, että oli varma että Pennanen ei tule Ilvekseen niin luuli saavansa Pennasen tulemattomuudesta lyömäaseen Tillua kohtaan, mutta nyt kun tulikin niin käänsi Pennasen tulon lyömäaseeksi Tillua kohtaan.

Karvas pala, kun huolella valittu narratiivi osuikin omaan nilkkaan.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 708
Niin ja rehellisesti sanottuna en ole koskaan nähnyt että pääsarjan sarjajohtajan päävalmentajalle olisi annettu potkut, varsinkaan tilanteessa jossa kysymyksessä on lojaaliksi ja työteliääksi tunnettu kaveri. Jos tekee näin poikkeuksellisen ratkaisun, pitää olla valmis hoitamaan myös jälkihoito poikkeuksellisella tavalla. Seurajohdon tavalle tehdä jälkihoito ei ole tainnut löytyä laji-ihmisten piiristä yhtä ainutta ymmärtäjää.

Minä olen nähnyt. Kärkipäässä potkuja olen nähnyt useinkin. Jalkapallossa toki yleisempää tämä. Eipä kai laji-ihmisten piiristä ihan hirveästi kommenttia ole tullutkaan. Antti Mäkinen ainakin ymmärsi, en tiedä lasketko laji-ihmiseksi. Mikä se jälkihoito nyt olisi ollut? Päästää Myrrä koppiin? Perusteluita kyselin tähän amatöörimäisyyteen jota huutelit ja yhden yhtä en vieläkään saanut.
 

Ipa1

Rivipelaaja
Viestejä
85
Ei voi sanoo muutakun että oli uskomattoman hieno asia tää Pennasen tulo! Näkee sen toisenkin Ipan mestaruuden viä tässä elämässä. Eikä mitää pahaa jokesta mut näin mä toivoin että tää meneekin! Ei siä toimistolla nykyään hölmöjä miehiä ole!!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 831
Kuitenkin kirjoittanut myös, että:



ja




Taisi käydä niin, että oli varma että Pennanen ei tule Ilvekseen niin luuli saavansa Pennasen tulemattomuudesta lyömäaseen Tillua kohtaan, mutta nyt kun tulikin niin käänsi Pennasen tulon lyömäaseeksi Tillua kohtaan.

Karvas pala, kun huolella valittu narratiivi osuikin omaan nilkkaan.

Aina sanotaan, että kukaan ei saa kasvaa seuraa isommaksi. Tässä tapauksessa ei taida olla kyse joukkueen vaan yhden valmentajan fanittamisesta/puolesta puhumisesta.

Kun muistaa miten rajulla tavalla kyseinen nimimerkki hyökkäsi aikoinaan Kiveä vastaan, niin pistäähän se miettimään, että mikä se taustamotiivi nyt on. Eihän se Kivestä Myrräänkään siirtyminen viimeksi ihan nätisti mennyt. Yleensä kun päävalmentaja pistetään luiskaan huonojen tulosten seurauksena, niin koko valmennus eroaa. Tuossa ei menetelty siten ja oikein alleviivattiin Joken suulla, että ei ottanut edes yhteyttä Karriin. Siihen oli varmasti omat taustasyynsä silloinkin.

Edelleenkään me ei tiedetä mitä kaikkea taustoilla tapahtuu. Ei tiedetty silloin, eikä tiedetä nyt. Ilveksen mukana kuitenkin kuljetaan.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 684
Pidän pennasta hyvänä valmentajana eikä minulla ole mitään tätä vastaan.
En ole hyväksynyt tapaa miten myrrä erotettiin, ja foorumin ulkopuolella sitä ei hyväksy kukaan muukaan.
Ihmettelen ainoastaan tätä ylimielisyyttä jossa myrrä on hylkiö ja nyt kuvitellaan meidän olevan superjoukkue.
Ollaan sarjakärki myrrän jäljiltä.
Olen satavarma että heikkojakin hetkiä on vielä tulossa.
 

Ipa1

Rivipelaaja
Viestejä
85
Mitenköhä ne potkut sitten kuuluis antaa? Ja mites Kivi Myrrä aikoinaan meni? No ei näitä! Nyt eteenpäin ja hyvältä näyttää:D
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
478
Pidän pennasta hyvänä valmentajana eikä minulla ole mitään tätä vastaan.
En ole hyväksynyt tapaa miten myrrä erotettiin, ja foorumin ulkopuolella sitä ei hyväksy kukaan muukaan.
Ihmettelen ainoastaan tätä ylimielisyyttä jossa myrrä on hylkiö ja nyt kuvitellaan meidän olevan superjoukkue.
Ollaan sarjakärki myrrän jäljiltä.
Olen satavarma että heikkojakin hetkiä on vielä tulossa.
Älä nyt liioittele.

Ei Myrrä ole kenenkään mielestä mikään hylkiö, eikä kukaan kuvittele meidän olevan nyt superjoukkue.

Mutta aivan varmasti Pendo on askel parempaan, vaikkei toria nyt kannatakaan vielä varata.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 392
Pidän pennasta hyvänä valmentajana eikä minulla ole mitään tätä vastaan.
En ole hyväksynyt tapaa miten myrrä erotettiin, ja foorumin ulkopuolella sitä ei hyväksy kukaan muukaan.
Ihmettelen ainoastaan tätä ylimielisyyttä jossa myrrä on hylkiö ja nyt kuvitellaan meidän olevan superjoukkue.
Ollaan sarjakärki myrrän jäljiltä.
Olen satavarma että heikkojakin hetkiä on vielä tulossa.
Sinulla on täysi oikeus mielipiteeseesi. Tosin uskomasi tietämys maailman ihmisten mielipiteistä osoittaa jo melkoisen epäterveitä narsistisia piirteitä. Kukaan ei ole Myrrää hylkiöksi sanonut. Myrrää on arvosteltu täysin aiheellisesti ja asiallisesti Ilveksen pelin puutteiden vuoksi. Ne puutteet on nähty pitkän aikaa. Jollekin muulle sanoisin "korkki kiinni" mutta sinulle voisi tehdä hyvää korkata kunnon konjakkipullo ja pitää Myrrän Ilvesuralle kunnon peijaiset ihan omassa rauhassa.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 684
Älä nyt liioittele.

Ei Myrrä ole kenenkään mielestä mikään hylkiö, eikä kukaan kuvittele meidän olevan nyt superjoukkue.

Mutta aivan varmasti Pendo on askel parempaan, vaikkei toria nyt kannatakaan vielä varata.
Höpöhöpö. On just näin.
Huvittavaa on ettei olla pelattu yhtään ottelua. Väki odottanut kuin kuuta nousevaa pendon ekaa kokoonpanoa.
Ja mitä sieltä tulikaan…?
Päkkilä kakkosessa, nyman ei kokoonpanossa ja kolme rightia samassa vitjassa.
Ainoa ero tähän mennessä entiseen on foorumilaisten reaktio.
Toivottavasti menestytään, voitetaan. Itse paukutan henkseleitä vasta sitten.
 
Ylös