Eilen osu Tappara betsi, Tänään ei onnistunu Tappara betsi ja seuraavaan peliin vaan isompaa lappua. Paljon mielummin silti ottaa ekan mestaruuden Kookoolle vaikka rahaa meniskin.
Oli taas niin vitsi toi viime yön peli. Kookoo voittaa, Mouhot kopissa ja kutsutaan takas et paitsio kookoo ei voita ja aikaisemmin ollu kärpillä haasto ja sanottu et liian myöhäinen haasto mutta eri säännöt rakkaalla mouhijärvellä.
Täällä Meskasen fani paita päällä toivotaan mestaruutta Kookoolle ja menestystä Ipan mies Meselle ja kuuluisalla Mesen sanonnalla eteenpäin siitä lähdetään että Tapparaa vedetään turpaan.
Videolla esitellään Ilves autoa
Kokkolalaisen Nikon auto saa hieraisemaan silmiä – ”Menikö vähän överiksi” Kokkolalaisen Nikon auto saa hieraisemaan silmiä – ”Menikö vähän överiksi”
Totta sitä mouhojen aukomista saa kuunnella aina ja on viimeinen seura mitä pystyisi ikinä kannattamaan. Olen myös käynyt yhdessä Tapparan pelissä ja on tylsin tapahtuma missä olen ollut ja Ilveksen ottelu tapahtuma ja fanit aivan mahtavia.