Nopeasti ne tilanteet muuttuu, tämä vaihtui keskusteluun, kuinka tämä niin rakas seura kysyy melko paljon luonnetta. Totesin vaan, että sitten kun joskus se viimeinen voitto otetaan, tuntuu se mielettömän hyvältä ja lisäsin, että toivottavasti ei kuitenkaan tarvitse toista 30v pätkää odotella...