Eipä olis ekan nelivitosen perusteella uskonut että tässä noustaan vielä tilanteeseen jossa Walliuksella on tuhannentaalan paikka laittaa taululle 4-4.
Eipä lohduta.
On toi pakkipää kyllä ihan saatanan katastrofaalista. Ihan naurettavaa tekemistä, kummeli meininkiä.
Järkyttävä on tasoero sarjan kärkiporukkaan. Ei hyvältä näytä.