Hakutulokset

  1. onc

    Suomen A-maajoukkue

    https://www.palloliitto.fi/ajankohtaista/huuhkajien-nations-league-ottelussa-kerataan-tukea-ukrainalaisille Näin tän pitikin mennä. Slava Ukraini ja Putin khuilo raikaa toivon mukaan täydellä stadikalla. thumbsup
  2. onc

    Diogo Tomas

  3. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Joo jep. Voisi sen ilmaista jotenkin nöyrästi niin, että se tasonnosto oli vähintä mitä voitiin tässä tilanteessa tehdä. Ja tuo "ei oltu ihan valmiita" -kommentti ansaitsi jonkun jatkokysymyksen ja pienen prässin, että miksi ei oltu? Ai koska jaro ja tps oli kotona niin helppoja pelejä...
  4. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Mm m.
  5. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    No tää on se riski (ei Roope), mitä seuran strategialla kannetaan. Nuoria halutaan peluuttaa ja sitä vastuuta on pakko antaa, jos niistä nuorista halutaan saada aikaiseksi valmiimpia pelureita sekä tulevaisuudessa isompi kasa siirtoeuroja. Ne nyt vaan joskus maksaa kovaa hintaa niillä...
  6. onc

    Ilveksen tähtipelaajat kaudella 2026 (Veikkausliiga, Europelit ja Suomen Cup)

    *** Veteli ** Kanga * Kirka Pisteet annettu toisen nelivitosen perusteella.
  7. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    "Ihan ei oltu valmiita." - Lehtonen Ai, ei oltu vai? Miksei oltu?
  8. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Noh, luu jäi käteen. Eka puoliaika katastrofaalinen, valmennus ja pelaajat voi sen osalta istua videosulkeiset ja miettiä, että mikä vittu meni vikaan. Toka puoliaika sitten parempaa, tasonnosto ja jonkunsortin kasvojenpesu. Mutta aika kovaan paikkaan itsemme laitetaan, jos vihulle...
  9. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Kalleeeeeee :(
  10. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Velja, ei se Raymond pelaa... Raap ja Riski tulossa sisään Hytönen ja Popo ulos
  11. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Mikäköhän tossa peliin valmistautumisessa vedetään vituiksi? Tämän iltainen matsi muistuttaa paljon kevään vepsu-vieraspeliä, missä oltiin eka puoliaika myös totaalisen kusessa ja pelkkiä vastaanottajia, toka jakso oli parempaa ihan pelkästään jo asenteen puolesta. Tänään samanlaista. Vastus on...
  12. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Veteli vaikuttaa kentällä pelitoverien tasoon ja tekemiseen kuin Litti parhaina päivinään Suomen maajoukkueessa.
  13. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    No perkele! Tässähän ollaan taas mukana pelissä :D Kunnes ei enää taas ollakaan... mut nautitaan nyt hetki kun kulkee.
  14. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Tiitinen, Pettersson ulos Veteli, Bamba sisään Ihan järkevät vaihdot tällä kertaa. Bamba voi olla aina riski, mutta jos energisyys olisi posin puolella.
  15. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Otetaan toi pilkkuvihellys vastaan. Vielä voisi päästä peliin mukaan kunnolla, jos jätkiä kiinnostaa tarpeeksi.
  16. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Ei ollut ilmeisesti Tiitisen eka puoliaika Lehtosen mielestä vaihdon arvoinen. Jonkunlaista reagointia tauolla olisi voinut yrittää, vaikka peli ja tulos on käytännössä menetetty.
  17. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Miten toikin pallo jäi maaliviivoille pomppimaan? Kirka ja Tatu, mitäs touhuutte? Ei helvetti. Nyt on matala kynnys laittaa telkkari kiinni.
  18. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    No nyt ois voinu kyllä paidanrepäisystä viheltää. Mut ei sit.
  19. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Hyvin menee. Wallius kujalla missä vihu liikkuu ja tekee syötölle mukavan väylän. On tää saatana työmaa.
  20. onc

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Mitä vittua
Takaisin
Ylös