Totta tuokin, mutta pointti olikin että mikä on se "Ilveksen vihreä" jos niitä sävyjä on jo virallisestikin kaksi. Tarkemmin mietittynä, vaihtelua varsinkin tekstiileissä varmaan tulee jo siitä että mitä sävyjä valmistajilla on antaa. Joku Adidas ei varmaan ala Ilveksen takia väripalettiaan...