Kyllähän tässä kritiikki jälleen kohdistuu valmennukseen. Miksi Bamba on laitettu avaukseen kaikista kovimpia vastustajia Kupsia ja Interiä vastaan. Molemmissa peleissä laiturit pitäneet pilkkanaan puolustussuuntaan. Sitten heikompia vastustajia vastaan missä voisi saada enemmän anteeksi tuota...