Hakutulokset

  1. Ke 10.6. Suomen cup, puolivälierä: Ilves - FC Lahti

    Rankkareilla voi käydä ihan mitä vaan. Toivottavasti ei tarvii niitä tänään jännittää
  2. Ke 10.6. Suomen cup, puolivälierä: Ilves - FC Lahti

    Saatiin täyspenkki, kun otettiin 3 täysjunnua ja 2 molaria + sairasosasto ja Kilo.
  3. Kotimaan valmentajamarkkinat

    Olis varmaan kelvannut meillekin
  4. Suomen A-maajoukkue

    Noista paikoista olisi jo voinut sen yhden ainakin tehdä. Toivotaan toiselle jaksolle parempaa tuuria.
  5. Anton Popovitš

    Kuten Popo tuossa sanoo, ei ole sillä tavalla väliä, millä tavalla se voitto tulee, kunhan tulee.
  6. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Nii varsinkin, kun oli tämä tauko, jolloin vaihtaminen olisi ollut otollisinta. Saarella tajuttiin tämä.
  7. Miika Takkula - UTJ 2023-2025

    Ei nyt alkumetreillä kannata heittää kirvestä kaivoon. Tuo on pitkä, pitkä projekti, ei muutaman vuoden puuhastelu. Tavotteet kannattaa asettaa korkealle, mutta tosin siitä ei ole kauheasti hyötyä, jos se ei ohjaa mitenkään tekemistä. Nyt suunta on ehkä vähän hukassa, mutta toivotaan, että se...
  8. Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Jos nyt odotellaan edes ne korien julkistus :D
  9. Eetu Turkki

    Tuntuu, että Ilveksessä tämä mahdottoman kieltäytymisen raja menee kahdessa saludossa
  10. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Aivan en tajunnut, että "normaalia" kautta pelaavat tekevät sopimukset kesäkuun loppuun asti. Kun luulisi, että otetaan mukaan treenaamaan, mikäli on mahdollista. Ei tarvitse sitten ihan kylmiltä tulla mukaan.
  11. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Moni puhuu täällä vapaista agenteista, mutta jos kyse olisi sellaisesta, häntä ei tarvittaisi odotella siirtoikkunaan vaan eikö vapaat agentit voi palkata heti.
  12. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    En vielä lukenut tuota koko juttua, mutta noiden nostojen perusteella Miettiseltä hyvää tekstiä. Ensinnäkin se, ettei lähde faneja arvostelemaan siitä, että he ilmaisevat mielipidettään. Eikä minusta täysin ylilyönteihin olla mentykään. Lakana oli ok, huudot ei välttämättä, mutta ehkä vielä...
  13. Suomen cup

    Joo se olisi varmaan ollut ideaalein, jos olettaa, että hjk voittaa :D Honka voi ihan hyvin voittaa, vaikka se epätodennäköistä onkin.
  14. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Mitä jos tuo "JMG-yhteistyö tulee näkymään konkreettisesti jo lähiaikoina, kertoo urheilutoimenjohtaja Iikka Miettinen." tarkoittaa, että saadaan sieltä päävalmentaja :D Itseänikin vähän huolettaa tuo kieliasia. Olisi tässä tosiaan vähän muutakin mietittävää Miettisellä kuin uudet...
  15. Risto Niklas-Salminen - toimitusjohtaja 2022->

    En nyt tähän pettyisi liikaa. Hän miettii tietysti omaa uraa ja sen kannalta tämä oli luultavasti paras ratkaisu. Palkkakin varmaan nousi huomattavasti. Kuten jo todettua, homma meni ihan vihkoon, koska päävalmentajaa ei kartoitettu. Mutta vielä enemmän se meni vihkoon, kun mitään ei olla...
  16. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Ne varmaan kävi leikkaamassa kaupin nurmen
  17. Ex-Ilvekset maailmalla

    No siis varmaankin sen takia, että Turussa se pelaaminen kuitenkin onnistui. Joko siellä tuetaan paremmin huonommista oloista tulevia pelaajia tai sitten siellä oli halvempaa pelata.
  18. Suomen A-maajoukkue

    Katsoin ekaan maaliin asti ja se näytti ihan ok pelaamiselta, mutta olihan se Saksa täysin suvereeni siinäkin. Suomi sai luotua yhden hyvän paikan, mutta tulikohan siinäkään yhtään vetoa maalivahdille asti.
  19. Risto Niklas-Salminen - toimitusjohtaja 2022->

    Ei Rantasen pitäminen olisi ollut kovinkaan haastavaa. Hänellä oli sopimusta vuosi jäljellä, joten olisi helposti voitu vedota siihen, että näin on sovittu ja ei ole edes enää pitkä aika loppumiseen. Rantanen olisi kyllä ammattilaisena hoitanut tehtävänsä kunnialla loppuun asti, eihän hän...
  20. Joni Lehtonen - Ilveksen päävalmentaja 2023, 2026 ->

    Minusta tuo on ollut jo ainakin parisen vuotta näin.
Takaisin
Ylös