Pari pelaajaa vaihtunu avauksessa, mutta eiköhän tuo ole ihan ok avaus. Popokin saatu avaukseen, mutta katotaan, miten tuo nyt luonnistuu Tiitisen kanssa. Olisin mieluumin nähnyt Raapin avauksessa. Virtanen on pois, onkohan tullut sairastuminen?
Toi tuli mullakin, mutta miten tuo liittyy kupsiin? Itse pidin tuota lähinnä huijauksena. Miksi kukaan selaisi facea/instaa, jolla on tm arvo 500k+ ilman sopimusta ja tarttuisi tuohon tarjoukseen :D Ja miksi siinä on kk-palkka, eikä viikkopalkkaa.
Näyttäisi wikissä olevan kyllä toisella kierroksella ensin vieraspeli 2026–27 UEFA Conference League qualifying (first and second round matches) - Wikipedia
Heti juhannuksen jälkeen tehtävässään aloittava ”Hila” on tehnyt sopimuksen kauden 2026 loppuun asti. Hilander on paluumuuttaja, sillä edellisen kerran mies nähtiin edustuksen valmennuksessa kausina 2023-24.
Nii tuon tekstin perusteella voi ensikertalaiselle asetettava pitkä porttikielto olla ehkä vähän yliampuva. Tosin jos siitä ei mitään saa, se rima tyhmyyksiin madaltuu.
Toivottavasti tuosta päästään jonkinlaiseen kompromissiin. Mutta onhan tuo vaikea tilanne myös seuralle, kun viranomaiselta tulee käskyä laittaa homma kuntoon.
Totta, mutta tuo lisäraha on siis tarkoitettu kuluihin, eikä tavallaan ole palkintorahaa. Rahaa kuitenkin tulossa hyvin jo kolmannelle kierrokselle pääsystä.
Erittäin kelpo arvonta oli juu. Nyt pitää vain suorittaa. Jo kolmannelle kierrokselle pääsy olisi sen 750k vanhassa palkintorahassa. Onko palkintorahat vielä vahvistettu?