Vittu mitä menetyksiä nyt tulee. Ei päästä paineen alta pois ja omatkin hyökkäykseenlähdöt tyrehtyy heti alkuunsa.
Lupin linja noissa hetkissä korkeella, niin ois taatusti tiloja edetä. Ja pallot menetetty ihan liian helposti.
E. Ja taas ajettiin ihan umpikujaan