Noh, luu jäi käteen.
Eka puoliaika katastrofaalinen, valmennus ja pelaajat voi sen osalta istua videosulkeiset ja miettiä, että mikä vittu meni vikaan.
Toka puoliaika sitten parempaa, tasonnosto ja jonkunsortin kasvojenpesu. Mutta aika kovaan paikkaan itsemme laitetaan, jos vihulle...