Tässä voi vain spekuloida, mutta minusta vaihtoehdot on käytännössä ne, että ei ole ollut kunnossa tai ei ole treeneissä ollut vakuuttava. Voihan se olla, että motivaatio on vähän laskenut, kun loukaantumiset ovat tuoneet takapakkia eikä tuota sopimustakaan enää kauaa ole jäljellä.