Hakutulokset

  1. Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Riika olisi siinäkin mielessä hyvä, että heillä on tuo ranking 12.5, joten voittamalla heidät olisi ainakin toisella kierroksella sijoitettuna. Hyvällä tuurilla myös kolmannella kierroksella.
  2. Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

    Paljonko niitä on nostettu?
  3. André Raymond

    Tässä voi vain spekuloida, mutta minusta vaihtoehdot on käytännössä ne, että ei ole ollut kunnossa tai ei ole treeneissä ollut vakuuttava. Voihan se olla, että motivaatio on vähän laskenut, kun loukaantumiset ovat tuoneet takapakkia eikä tuota sopimustakaan enää kauaa ole jäljellä.
  4. Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

    Kai siinä haluttiin pelata varman päälle. Kalliiksi olisi tullut, jos ei olisi tullut valmista ajoissa ja olisi pitänyt pelata esim ratinassa. Mutta silti ohjelman olisi voinut järkevämminkin kasata, eikä niin, että 2 kotipeliä samalla viikolla.
  5. Veikkausliigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Jos joku ei vielä huomannut niin kupposet vähän puuhasteli :D
  6. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Eikös Veteliä ja Lämmiä odotettu toukokuussa takaisin? Alkaa toukokuu loppumaan...
  7. LA 16.5.2026 HJK-Ilves

    Onneks oli sentään taas parempaa peliä ainakin toisella puolikkaalla. Nyt vaan toivotaan, että Popolla ei oo mitään vakavampaa ja otettiin pois vaan varmuuden vuoksi.
  8. LA 16.5.2026 HJK-Ilves

    Tiitisellä oli paikka, mut piippuun jäi
  9. Eetu Turkki

    Kuten tuollakin mainitaan, oli erittäin hyvä, että Turkki lainattiin tepsiin, koska ei varmaan olisi saanut vastuuta Ilveksessä ja tämä ilmiömäinen kehitys ei olisi tapahtunut.
  10. LA 16.5.2026 HJK-Ilves

    No nyt on avauksessa se Raap - Otto "hjk-kaataja" Tiitinen -pari, jota on haluttu. Pelaajia on joo saatu takas, mutta ne tärkeimmät yhtä poissa eli Väisänen, Veteli ja Lämmi.
  11. LA 16.5.2026 HJK-Ilves

    Tuleeko tylsä matsi, jos molemmilla on hankaluuksia tehdä maaleja.
  12. LA 16.5.2026 HJK-Ilves

    Jos nähdään onnistumisia ja hyvää peliä, tasuri ei olis paha. Nyt vaan olis hyvät saumat kuroa kiinni tuota huonoa alkua.
  13. Suomen A-maajoukkue

    Kertoo paljon, että tästä uutisoi myös iltasanomat. Ville Koski pelasi täydet minuutit: valtava voitto FC Barcelonasta
  14. Suomen cup

    Olikohan hupi lupi lentäen Rovaniemellä vai ajellaanko siellä yötä myöten kotiin.
  15. ke 13.5. Suomen cup, 5. kierros: P-Iirot - Ilves

    Kangalle oli kyllä tärkeä saada osuma, jotta lähtis pieni apina niskasta. Tässäkin pelissä syötöt meni vähän väliä ihan minne sattuu.
  16. ke 13.5. Suomen cup, 5. kierros: P-Iirot - Ilves

    Ei tuosta oikein osaa sanoa, mihin muotoon tuo asettuu, mutta toivottavasti ei nyt lähdetä muotoa/pelitapaa kauheasti muokkaamaan tässä kohtaa.
  17. Suomen A-maajoukkue

    Minusta nuo on ihan paskaa
  18. ke 13.5. Suomen cup, 5. kierros: P-Iirot - Ilves

    Kyllä esim 1-2 voi vaihtaa avauksesta penkin miehiin, mutta ei juuri enempää. En tiedä, onko Raymondin peluuttaminen enää järkevää vain minuuttien takia. Avaukseen en itse häntä ottaisi, mutta jos lukemat on suotuisat taululla, voisi hänet ottaa kentälle jonkun avauksen pelaajan tilalle.
  19. ke 13.5. Suomen cup, 5. kierros: P-Iirot - Ilves

    No mainittiin siellä, että "Lähtökohta tähän otteluun on meille selkeä. Tasoeron pitää näkyä kentällä oikealla tavalla – tekemisen laadussa, pelin hallinnassa ja siinä, miten suhtaudumme jokaiseen tilanteeseen. Cupissa ei saa antaa vastustajalle mitään mahdollisuutta päästä peliin mukaan, toteaa...
Takaisin
Ylös