Hakutulokset

  1. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Se on tätä, kun yrittää jollekin selittää "yksinkertaisesti" semmoista himmeliä kuin uefan turnaukset :D
  2. LA 23.5.2026 Ilves-Gnistan

    Lehtonen varmaan arpoo noi avaukset
  3. Tampere United

    ei ne viikkorahat riitä lippuun :D
  4. Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

    Joo ihan turha maalailla piruja seinille, mutta toki jossain määrin voi olla huolissaan. Eihän liigacuppia pelattu tänä vuonna tammelassa peliäkään? Se voi olla, että sitä ei kannatakkaan pelata siellä montaa peliä. Nysse-diili on hyvä ja se on ainakin pitkällä aikavälillä se järkevin ratkaisu...
  5. Potkut päävalmentaja Joni Lehtoselle?

    Tai edes Wiss... Lehtonen oli selkeä riski, mitä ei ollut pakko katsoa.
  6. LA 23.5.2026 Ilves-Gnistan

    Roope oli kyllä haastattelussa hyvällä päällä, toivottavasti se näkyy kentällä huomenna.
  7. Suomen A-maajoukkue

    Ainoa oikea ratkaisu
  8. Mika Hilander

    Minusta se on ollut Ilvekesn taktiikka. Alkukaudesta, kun prässättiin kovempaa, vastustaja pääsi helpoilla syötöillä koko kentän läpi, mutta kun siirryttiin vain "seuraamaan katseella" ei syöttösuuntia löydy niin helposti väleistä. Toki olen samaa mieltä Hilan kanssa, että varsinkin tuossa...
  9. Ilves-aiheiset pelaajahuhut

    1-2 ulos eli joku Raymondin lisäksi?
  10. Veikkausliigan tuomarit ja tuomaritoiminta

    Jaa no ei sit mitään, jos kyse oli puhtaasti vahingosta... :D
  11. Joni Lehtonen - Ilveksen päävalmentaja 2023, 2026 ->

    Minusta suurin syy on juuri nuo pitkät välit. Vaikka prässi onnistuisi, ei se hyödytä mitään, kun syöttöjä ei ole vapaana. Kenttätasapaino ei ole hyvä ja vastustaja pääsee rauhassa rakentamaan hyökkäykset, mutta Ilveksen hyökkäykset eivät lähde mihinkään vaan vastustajan on helppo prässätä pallo...
  12. Goudouss Bamba

    Eikös se ollu Bamba, joka sössi sen 3 vs 1 hyökkäyksen? Se maali oli hyvä suoritus, mutta eipä tuo hyökkäyssuuntaan tänään muuten juuri mitään konkreettista antanut.
  13. KE 20.5.2026 Ilves-Inter Turku

    Vaikka pelinkuva näytti olevan Interille, ei tilastot tätä tue. Maaliodottama ei ollut kuin 1.3 interille ja kun ottaa huomioon, että he saivat pilkun, josta tulee joku 0.9, ei se kovin paljon ole. Solidilla puolustuspelillä tulos olisi tullut, mutta nyt suurin ongelma oli maalin suulla. Eihän...
  14. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Monenkohan vuoden sopimukset siellä on väännetty, kun tuntuu olleen jo monta vuotta samat sponssit siellä paidassa.
  15. André Raymond

    Nii ja pitää muistaa, että kukaan ei ole puhunut mistään asenneongelmasta vaan tämä on täyttä spekulaatiota.
  16. Lauri Ala-Myllymäki

    Lämmi palannu harjottelemaan
  17. KE 20.5.2026 Ilves-Inter Turku

    Ei oo pollia, mutta tarviikos sitä, kun se on ihan selvä, kuka voittaa.
  18. Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Nii se oli noin tyhmästi. Sittenhän tuossa voi jopa olla parempi olla unseeded toisella kierroksella.
  19. Veikkausliiga

    https://www.aamulehti.fi/jalkapallo/art-2000012016280.html Kelvin Pires, joka Suomea vastaan teki maalin tuossa kevään turnauspelissä, siis valittu Kap Verden joukkueeseen.
  20. André Raymond

    On kyllä hieman outoa, että tehtiin tuollainen sopimus. Vähän tuollainen, että otetaan kokeiluun ja voi lähteä kesän ikkunassa sitten pois, jos ei kelpaa.
Takaisin
Ylös