Hakutulokset

  1. Joni Lehtonen - Ilveksen päävalmentaja 2023, 2026 ->

    Höpö höpöä. Pelaajat eivät nyt näytä hyviltä, koska peli ei kulje. Sitten, kun peli kulkee niin pelaajat näyttää taas hyviltä. En kyllä usko, että mitään vieläkään tapahtuu. Kyllä kaikki viittaa siihen, että tässä pelätään tekemästä mitään hätiköityä ja yritetään näennäisesti pelata varman...
  2. Sauli Väisänen

    Takkulaa on hyvin ikävä
  3. Mestareiden liiga

    Osaako joku sanoa, miksi tuo pelattiin jo klo 19. Sehän on siis täydellinen aika täällä päin, mutta eikö nuo yleensä pelata klo 22.
  4. LA 30.5.2026 FC Lahti-Ilves

    Nyt siellä on kaks janaria perjantaipipot päässä
  5. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Arne Slot olis ny vapaana...
  6. LA 30.5.2026 FC Lahti-Ilves

    Kyllä tuolla silti voitto pitää ottaa
  7. Rasmus Leislahti

    Pääsi Ilves/2:n kanssa pelaamaan. Jännä ratkaisu, koska nyt Husu istuu penkillä ja Leislahti ei enää kauaa varmaankaan ole palkkalistoilla.
  8. Yiandro Raap

    Aah, vedin heti yhteyden siihen, kun kyse oli usa:sta.
  9. Yiandro Raap

    Ja 200kiloa (ei pelaajaa) kilahtaa Ilveksen tilille siinä tapauksessa
  10. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Onneksi tossa tulee tuo majutauko. Toivottavasti tauolla silti treenataan hyvin, eikä anneta formin kadota.
  11. Goudouss Bamba

    Olin ihan varma, että punanen nousee taas :D
  12. ke 27.5. Suomen cup, 6. kierros: Ilves - TPS

    Harmi kun oli työjuttuja enkä päässyt. Peli näytti kyllä kokonaisuudessaan hyvältä.
  13. Kotimaan valmentajamarkkinat

    Aika moni ennusti samaa. Itse toki tiesin kaiken ennalta:
  14. Goudouss Bamba

    On tuokin monimutkainen, kun ensin sanotaan: "Ennen pelikiellon kärsimistä pelaaja ei saa pelata virallisissa otteluissa eikä toimia missään seurassa joukkueisiin liittyvissä tehtävissä.", mutta käytännössä tämä kumotaan heti seuraavassa: "Mikäli pelaaja pelaa muun sarjan otteluiden välissä...
  15. Goudouss Bamba

    Eikös nuo pelikiellot nykyään lasketa myös cupin peleihin?
  16. LA 23.5.2026 Ilves-Gnistan

    Ei ole edes eka kerta, kun joku tuulari valittaa/ihmettelee, miksi pelataan alaspäin koko ajan. Ilves on pelannut sillä tavalla nyt koko uuden Tammelan aikakauden ja silti se on näyttänyt enimmäkseen viihdyttävältä. Mutta yksinkertainen vastaus tuohon kysymykseen, miksi alaspäin pelataan on se...
  17. Goudouss Bamba

    Minustakin tuo on suht selvää, että Bamba kyllä tiesi mitä teki. Mutta eihän tuo näytä minusta yhtään potkulta. Ja jos se kovuus ei mukamas sitten vaikuta, niin kättelyn voi sitten tulkita pahoinpitelyksi, kun kontaktihan siinäkin tulee? :D
  18. Yiandro Raap

    Minusta taustalla on oltava jotain muuta kuin tahto peluuttaa häntä. Kyllähän tuon nyt sokeakin näkee, että Raap on tärkeä palanen tuossa keskikentällä. Ehkä siellä on taustalla jotain loukkia tai rasitusta.
  19. Ilveksen tähtipelaajat kaudella 2026 (Veikkausliiga, Europelit ja Suomen Cup)

    *** Virtanen - sai kalasteltua vastustajalle punaisen tärkeällä hetkellä ja piti nollat ** Tatu - Legenda ei selittelyjä kaipaa * Kanga - Pireetä peliä Minusta Hytönen oli vähän näkymättömissä muuten kuin tuon maalinsa osalta. Eikä tuo turha keltainen nyt pisteitä varsinaisesti nosta :D
Takaisin
Ylös