Kulttuureista voidaan ammentaa, mutta jokaisen elementin kopioiminen konteksteineen kertoo kulttuurillisesta ymmärtämättömyydestä, ja on, kuten nostitkin esille, bändifanittamisen mentaliteettia. Tämän takia maailmassa ei ole kahta Metallicaa, vaikka se alkuperäinen ihan hyvä onkin.