Hakutulokset

  1. Paikalliskilpailijat jalkapallossa

    Yhtä vähän TamU'lle kannetaan rahaa, kuin paskavasaralle niiden kotipeleihin Eli ei yhtään, ellei ole Ilvekselle mestaruus katkolla/nousu ylemmäs futiksessa (Ilves/2)/game 7 välierissä, nuo olisivat ainoat poikkeukset jolloin voi harkita/toteuttaa.
  2. Moderaattoreiden toiminta

    Täältä poistetaan jo lasagnereseptitkin? Vähän nyt relaamista modet hei
  3. Radek Kučeřík

    Tillu lue tarkkaan: Radimille 5v jatkot.
  4. Kysymyksiä ylläpidolle ja jäsenille

    Tänne kai sit: Onko tuo joku Chromen ominaisuus, että kun kirjoittaa viestin ja sivu palaa ketjuun, siellä näkyy uusimpana ennen kirjoitettua viestiä näkyvä viesti? Pieni mutta ärsyttävä asia, jos vaikka vastaa-nappia painaessa huomaa kirjoitusvirheen.
  5. TO 16.4.2026 | Tappara - Ilves | 1. Välierä

    Toivottavasti molemmat boksit on täynnä, kun alussa jäälle jätetään kaikki ja myllytetään maalinedustoilla. Mitään kivakivapaskaa nämä nyt ei saa olla. Mouhoja turpaan tuloksessa ja nyrkein kentällä myös.
  6. TO 16.4.2026 | Tappara - Ilves | 1. Välierä

    Ahti kuulematta paskaa.
  7. TO 16.4.2026 | Tappara - Ilves | 1. Välierä

    Äh. Aamuhorkka.
  8. TO 16.4.2026 | Tappara - Ilves | 1. Välierä

    Eilen tuli avattua terassikausi Ilveksen huppari päällä, toivottavasti Tampere tunnustaa väriä pelien ulkopuolella jo nyt. Maalinteko + YV on PAKKO korjaantua, muuten ei mahdollisuuksia juuri ole. Mäntykivi, Henman, Quenneville, Jasek jne. on alettava suorittamaan. Edelleenkään pronssipeli ei...
  9. TO 16.4.2026 | Tappara - Ilves | 1. Välierä

    Hyi vittu pelkkä ajatuskin. Päälle se discopaska, joka soi vieläkin?
  10. Ilveksen yleisömäärien kehitys

    Lipunhinta mulle kesken SaiPan ja Ässien pelin 18.36€. Lipunhinta samaan kannattajakatsomoon nyt 30.36€ ymmärtääkseni. Huvittavaa miten hintaan tuli hetkessä +12€, onneksi ostin lipun eilen. Saas nähdä miten näkyy katsojamäärissä.
  11. TO 16.4.2026 | Tappara - Ilves | 1. Välierä

    Paskavasaran kotipeleihin ei vaan mennä. Yksinkertaista. Koskaan olla menty. Ihan sama kun paskan oikeaa nimeä ei ikinä kirjoiteta isolla tai muutenkaan käytetä kirjoittaessa käytännössä ollenkaan.
  12. Ilves Playoffeissa Kaudella 2025-2026 - Kalavelat maksuun

    Ei saatana mitä etkoulinaa. Karkkia mun silmille, koko vitun illan tulee mouhot.
  13. TO 16.4.2026 | Tappara - Ilves | 1. Välierä

    Ensimmäiset ja viimeiset paskavasaran pelit, jotka tällä kaudella katson playoffeissa. Yhtälailla toki paikallispelit runkosarjassa samalla kaavalla, Mouhojen pelejä ei vaan katsota, miinus Ilvestä vastaan. Myöskään vasaran kotipeleihin en mene, kuten aina on perinteisiin kuulunut, ainoastaan...
  14. Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Lippu ekaan Ilveksen kotipeliin ostettu. Paskavasaran peleihin en toki osta, paitsi mahdollinen Game 7.
  15. Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Leidiis änd Kentlemen, Mika Saukkonen!! Haistakaa nyt Maikkari ihan saatanallisen iso vittu.
  16. NHL

    Onko foorumilla omaa NHL Bracketin veikkausryhmää, vai teenkö?
  17. Ilveksen kannattajat

    Esimerkillistä toimintaa.
  18. Ilveksen kannattajat

    Kuten sanoin, toivottavasti vain kuulopuheita.
  19. Ilveksen kannattajat

    Kannattaisi hieman pitää järkeä päässä, kun niitä huutelee. Tämä on myös (älä ota tätä mitenkään itseesi nyt) helppo suoja, jonka taakse mennä jos jää kiinni.
  20. Ilveksen kannattajat

    Jatkoajassa huutelua gorillamaisista ääntelyistä Okanya kohtaan. Toivottavasti on vain kuulopuheita, rasistit helvettiin katsomosta.
Takaisin
Ylös