Tässä huolessa siitä mihin Ilves on matkalla ei ole kyse niinkään siitä, saadaanko meille tarpeeksi hyviä pelaajia. Minäkin olen ensi kauden kokoonpanon suhteen varovaisen toiveikas. Ikivempat Björkqvist ja Nättinen pois, raskasjalkaiset Klingberg ja Quenneville muualle, panostetaan liikkeeseen...