Hakutulokset

  1. Finlandia Group Ilves Launch tiistaina 26.5.2026 klo 17:00

    No, vittu jes.... 2 vuotta Hadenkia
  2. Finlandia Group Ilves Launch tiistaina 26.5.2026 klo 17:00

    "Ketkä on parhaat kaverisi" Voi luoja.... Myötähäpeä
  3. Finlandia Group Ilves Launch tiistaina 26.5.2026 klo 17:00

    Lueskellut foorumia koko yön ja miettinyt miten sanansa asettelisi
  4. Finlandia Group Ilves Launch tiistaina 26.5.2026 klo 17:00

    Tästä voi sentään Tillua kehaista. Kosin jatko just hyvä.
  5. Finlandia Group Ilves Launch tiistaina 26.5.2026 klo 17:00

    "Asiallista kieltä pittää käyttää" Anna Lanttaa, Anna Korhosta. Saatana!
  6. Finlandia Group Ilves Launch tiistaina 26.5.2026 klo 17:00

    Blääh, voi vitun Jokereiden Tillu
  7. Finlandia Group Ilves Launch tiistaina 26.5.2026 klo 17:00

    TERVETULOA ILVEKSEEN OLLI JUOLEVI!!!!
  8. Aku Räty

    Kurri, Tikkanen, Ruotsalainen, Markkanen, Niinimaa. Toki McDavidin aikana on haastava paikka ollut.
  9. Finlandia Group Ilves Launch tiistaina 26.5.2026 klo 17:00

    Eipä tosin ollut kuin 5 sopimusta julkaistavana
  10. Finlandia Group Ilves Launch tiistaina 26.5.2026 klo 17:00

    Hau wos joo samö? Wottuju nou öbaut Ilves? Wot is thö pest samö aktiviti? Wottuju want to sei tutö Ilves-fäns? ALKAIS JO!!!!!
  11. Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    No, se on teikäläisen näkemys, mutta ei kuitenkaan ainoa absoluuttinen totuus. Minä pidän kevään - 25 pronssia arvokkaimpana, koska siinä KalPa - välieräsarjassa pelillinen trendi oli nouseva sarjan edetessä, muissa välieräsarjoissa se on ollut laskeva. Ratkaisupeleistä tuo oli ainoa, jossa...
  12. Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Pettynyt voi tulokseen olla ilmankin että käy 5-6 kertaa päivässä kertomassa jokaiseen mahdolliseen ketjuun että kaikille pitäisi antaa kenkää ja euroakaan en enää Ilvekselle kanna. Mustavalkoinen ajattelu voi tietysti olla kannattajalle se, jonka se haluaa omaksua eikä mitään muutakaan tapaa...
  13. Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Ja se taas sinulle suotakoon jos Timo Koskela sinulle on Ilvestä suurempi. Ihan vaan sivuhuomautuksena, sitten kun aikanaan täältä poistuu niin sillä seuraajallakin on omat sokeat pisteensä, mieltymyksensä ja tuskin sekään tulee kannattajien pillin mukaan tanssimaan ainakaan joka...
  14. Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Ei ollut minulle osoitettu, mutta: tänä keväänä pystyttiin voittamaan Tampereen ulkopuolellakin 2 kertaa. Yksi syy mihin on keväisin kaaduttu on surkea vieraspelaaminen. Tänä keväänä pystyttiin voittamaan sarjan 6. peli, ensimmäistä kertaa Ilveksen historiassa. TPS:lle ja Pelicansille...
  15. Kausiketju 2026-2027 - Mihin kissa superkaudella yltää?

    Ensi viikolla "tiedotetaan lisää" ensi kauden joukkueesta luki kausikorttilaisen infossa eli jotain tietoa on tulossa. Onko se sitten launch vai jotain muuta se sitten nähdään.
  16. Ilveksen nykytilanne

    Mediatiimi varmaan pystyy tekemään vähemmälläkin hyvää sisältöä, mutta valmennukseen satsaaminen ei mielestäni ole sitä "kaikkea vähemmän oleellista".
  17. Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Ilveksen kohdalla on usein korostettu yhteisöllisyyttä. Ilves korostaa omassa viestinnässään että Ilves ei ole pelkkä seura vaan yhteisö ja perhe. Se, joka seuraa meitä 24/7 ja 365 eikä kuten naapurissa, kerran vuodessa kun finaalien liput tulee myyntiin. Ja Ripa on valittu tähän tehtävään juuri...
  18. Kausiketju 2026-2027 - Mihin kissa superkaudella yltää?

    https://www.ilves.com/nain-ilves-pelaa-kauden-2026-2027-harjoitusottelut/?cb=rwoesa6jhkjk4fydpb3r4tos&utm_medium=email&utm_source=custobar&utm_campaign=nain-ilves-pelaa-harjoituskauden-ottelut-906&utm_content=button Kauden harjoitusottelut
  19. Ilveksen talous

    En nyt ihan tuotakaan allekirjoita. Hölmömpää se kuitenkin on jäädä 4,5 miljoonan budjetilla kokonaan pudotuspeleistä ulkopuolelle tai pudota 1. kierroksella kuin pudota finaaleista 3.5 miljoonan budjetilla. Tai esim. kutsua media paikalle 17 minuutin tiedotustilaisuuteen jossa kerrotaan että...
Takaisin
Ylös