https://www.aamulehti.fi/liiga/art-2000012034837.html
Tilaajille on juttu. Sen verran itsekäs olen että en viitsi pistää ilmaiseksi jakoon sellaista mistä itse joutuu maksamaan
Tuossa nyt kuitenkin olennainen
”Meillä on sisäinen suunnitelma pelaajien varalle, mutta kaikilla pitää olla aito...