Niin että siihen tarvitaan jonkun aatteen tuputtamista että huomaa ettei oma keho tunnu omalta ja tuntuu olevansa jotenkin poikkeava eikä istu siihen muottiin mitä mieheltä/naiselta odotetaan?
Bartosak taas vauhdissa. Hei, olen rattijuoppo, narkkari ja perheeni hakkaaja mutta sillä ei ole väliä kun on kysymys lasten turvallisuudesta. Eihän tuo Eevertti mitään seurauksia tuosta saa eli on täysin Pelicansin näköinen pelaaja.
Eiköhän Jormakka ole kuin Palola viime kaudella. Siihen on syynsä miksi JYP ei jatkoja tarjonnut ja on vielä juhannuksen jälkeenkin ilman seuraa. Takana on hieno ura, mutta vanhoilla meriiteillä ei enää ratsasteta.
Jormakka joutunee odottamaan Palolan tapaan syksylle että johonkin seuraan...
Hannu Toivonen voitti AHL:n mestaruuden Toronto Marliesin maalivahtivalmentajana viime yönä. Vastapuolella ex-Ilveksistä Chicago Wolvesin paidassa pelasi Juuso Välimäki, jonka oli siis tyytyminen häviäjän karuun osaan.
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/f5a168f1-74ce-498c-883c-9a999e1541e8
https://www.jatkoaika.com/Uutiset/Jukurit-j%C3%A4rjest%C3%A4%C3%A4-suunnatun-osakeannin-%E2%80%93-tavoitteena-puolen-miljoonan-lis%C3%A4potti/270826
Muutama euro voisi vielä Etelä-Savosta olla nyhdettävissä.
" Suunnatun annin ajoitus ei liity syksyllä alkavaan niin sanottuun superkauteen...
Jos naapuri tekee megaluokan tappiot (myös) vaikka
- Voittaa mestaruuden
- On yleisökeskiarvossa Ilveksen edellä
- Ei pelaa CHL:ää
Niin kyllä asiaa pitää katsoa isommalla perspektiivillä kuin että se on vain tj. vaihtoon ja uuteen nousuun. Kyllä tuo mielestäni kertoo että Areenan kulurakenne...
Ilveksen uusi maalivahti muuttaa Tampereelle yksin – puoliso jää Ruotsiin keskittymään omaan urheilu-uraansa: "Lyhyt aika elämästä"
https://www.aamulehti.fi/liiga/art-2000012064440.html
Puoliso on pikajuoksija eikä muuta Suomeen perässä.
Kunhan ei vain ikävä iskisi kesken kauden.
Maailmanmestaruudella saa paljon anteeksi, kivahan se oli torilla käydä ja katsoa sitä kuinka nuoriso saa näitä kokemuksia kun muutaman päivän aikana ollaan yhtä kansaa ja sielua eikä väliä oletko Tappara, Ilves, HIFK vai Jokerit. Mutta ihan rehellisesti sanoen, ei tämä meikäläistä kovinkaan...
Jokohan olisi Jakella aika ottaa yksi askel urallaan eteenpäin ja nousta kapteenistoon? Meriitit ainakin siihen riittäisi ja olisi sitä esimerkin näyttöä mitä täällä monesti kaivataan.
Taitaa monen pelaajan puhelimen hakukone olla kuumana ja siellä hakusanoja "sopimuksen purku pelaajan aloitteesta", "kuinka purkaa pelaajasopimus" ja "sopimuksen purku, sanktiot".
Tietysti jos Tappara teki tappiota edellisellä mestaruuskaudella ja tekee taas mestaruudesta huolimatta tappiot niin ei asia ihan niin yksinkertainen ole että vika on vain tuolin ja näytön välissä. Pitää muuttua muidenkin asioiden eikä vain johtajien että päästään taas hyviin tuloksiin kiinni.
Latvala jakelemassa nimmareita lauantain Locker Room Salessa. Niinköhän on lähdössä. Ja sen verran hyvässä kunnossa on viseon perusteella että olisi jopa pettymys jos lähtisi.
Siellä taisi olla paikallispeli ja koti-invaasio, mutta sitten Sport ja JYP joissa ilmoitettuja katsojia oli jotain 5000, paikalla ei sitäkään. Pakko olla koti-invaasio tuohon paikkaan.
Pellin rekryhän oli juuri sitä mitä Ilveksen kaltaisen porukan pitikin tehdä. Läpimurron kynnyksellä ollut kaveri haetaan pikkuseurasta isompaan haasteeseen ja hän tulee tänne ottamaan sen seuraavan askeleen urallaan. Jatkollekin oli sillä hetkellä ihan perusteet ja -25 play-offeissa oli oikein...