Tuossa edellä Raimo78 listaa kauniisti pelin kuvaa ja etsii selitystä meidän niin ansiokkaalle pelaamisellemme tässä välieränäytöksessä. Ottelun edetessä meidän suorastaan murskaava ylivoimamme yhä vain syveni. Itsestä alkoi jo tuntua tilanne jotenkin epätodelliselta. En tiedä, voisiko...