Tiedän että lähteeni on monesti tasoa banaani ja ei pitäisi tänne kirjoittaa ellei huhu ole kovaa luokkaa, mutta koska täällä meno on nyt tasoa ranteet auki niin mun korviin kiirinyt yksi isosti positiivinen huhu, oikeastaan kaksi+heitto(kummatkin mun kategoriassa a-koria) toinen Ilves, nimi...