Täysi provo viesti.
Ei kai Lööke nyt niin kokonaisvaltainen sentään ole että päättää jopa pelipaikat ja sopimukset? :oops:
Jos Iksa siis puhtaasti tarttunut 20k suurempaan tarjoukseen rahan vuoksi, niin aika vähällä kritisoinnilla mies silloin pääsisi? Ettäkö meidän Iksa painaa vaan raha...