Ossi Tukiollahan kerrottiin olevan pelaajan CHL-optio ensi kaudelle, mihin Ilves ei "pääse" osallistumaan. Ei sitä optiota huvikseen ole laitettu pelaajan puolesta soppariin, niin lähteeköhän tämäkin kasvatti maailmalle hakemaan peliaikaa.
Jos ei joku ollut välierän, Koskelan haastattelun ja...