Hakutulokset

  1. Never stop the madness

    LA 2.5.2026 SJK-Ilves

    SJK-Ilves 2.5.2026 klo 15.00 Ilveksen viides Veikkausliiga-ottelu pelataan Seinäjoella kerhoa vastaan. Kotijoukkue SJK on aloittanut kauden heikohkosti, voittaen neljästä pelistään yhden ja pelaten yhden ottelun tasan. Ilves puolestaan on aloittanut kautensa katastrofaalisesti, keräten vain...
  2. Never stop the madness

    Veikkausliiga

    FF2 on kyllä aika kankean oloinen, mutta en kyllä fiilaa tota simple machines pohjaa. Xenforo toki maksaa ylläpitäjälle, mutta kyllähän tämä näyttääkin paljon paremmalta.
  3. Never stop the madness

    Timo Koskelalle kenkää!

    On tää kyllä aikamoista. Palkitaan seurauskollisuus lowball tarjouksella, joka tietenkin katkaisee välit kyseisiin pelaajiin. Sitten täytetään rosteri ylihintaisilla ulkkareilla ja lanttasilla, kun ketään muuta ei saada
  4. Never stop the madness

    Suomen cup

    "Poliisin johtokeskus kiistää ensin ampuneensa millään tai käyttäneensä kaasua kannattajia kohtaan. Poliisi myönsi kuitenkin myöhemmin käyttäneensä OC-kaasua HIFK:n kannattajia vastaan ”varoituksena”." Tuossa videossa kuuluu kyllä ihan selvästi kuulapyssyn ammunta, ja siinä myös näkyy, kun...
  5. Never stop the madness

    Suomen cup

    Tepsi meni johtoon aluksi, mutta pian SalPa tasoitti :D
  6. Never stop the madness

    Suomen cup

    narrit vs. jullit seurantaan pelkästään katsomomenon takia.
  7. Never stop the madness

    Osasto 41

    Se on katos seurakulttuurin vaalimista. Hiljaisuus on myöntymisen merkki ja haluatteko muka oikeasti, että tuommoinen takkiauki pelaaminen on Ilveksessä Ok? Olisi ihan pirteää, jos siellä johdossakin vaalittaisiin näitä ilvesläisiä arvoja.
  8. Never stop the madness

    Osasto 41

    Kyllähän jokainen tuolla välittää pelaajista, mutta siihen välittämiseen kuuluu myös tosiasioiden myöntäminen. Kaikkein hirveintä olisi ollut vetää pakotettuna hyppää jos sä Ilves oot -chäntti. Osasto on järjestänyt invaasiota, tifoa ja ollut se ainoa syy, miksi Areena ei ole hautuumaa. Silti...
  9. Never stop the madness

    Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Varmaan niitä tulojakin olisi enemmän, jos panostettais. Ja kenen syy se on että pelaajabudjetti on liian korkea, mutta menestystä ei tule
  10. Never stop the madness

    Ilveksen yleisömäärien kehitys

    On kyllä heikkoa tekemistä yhteisöltä. Ymmärrän, jos ei joku runkosarja peli nappaa, mutta nämä on ne pelit mihin pitää saapua ja juuri nyt se joukkue tarvitsee tuen. Olisi niin oikein, jos Ilves aloittaa sen nousun juurikin tosikannattajien edessä
  11. Never stop the madness

    Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

    Annan joukkueelle vielä mahdollisuuden näyttää tässä sarjassa, mutta kieltämättä alkaa turhauttaa, kuinka joka kevät jotain tuntuu aina puuttuvan. On nähty korona-ajan säästörostereita, on nähty pelaajia, joita kiinnostaa enemmän kaljan kittaaminen, on nähty valmentaja, joka on menettänyt kopin...
  12. Never stop the madness

    Veikkausliigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    On kyllä väsynyt tunnelma Kuopiossa
  13. Never stop the madness

    Osasto 41

    Vain oikeita mielipiteitä? Jälkimmäisiin kysymyksiin miksi kysyt minulta?
  14. Never stop the madness

    Osasto 41

    Mun mielestä noi strobot oli ihan pirun jees. Harmi, kun kiekossa lajikulttuuri on niin luturivastaista
  15. Never stop the madness

    PE 24.4.2026 VPS-Ilves

    Pahin mahdollinen lopputulos. Ei pisteitä, mutta voidaan selitellä maalin pelillä.
  16. Never stop the madness

    PE 24.4.2026 VPS-Ilves

    Ei edelleenkään Raapia. Pahasti kussut muroihin
  17. Never stop the madness

    PE 24.4.2026 VPS-Ilves

    Ei voi tätä porskutusta estää
  18. Never stop the madness

    PE 24.4.2026 VPS-Ilves

    Ei perkele, kohta kaikki on taas seurajohdossa ok, jos tässä tulee joku tuuripiste.
  19. Never stop the madness

    PE 24.4.2026 VPS-Ilves

Takaisin
Ylös