Ei tässä taidettu hyökätä vahempaa kannattajakuntaa kohti, vaan niitä jotka eivät Osasto yleisesti pidä.
Ja nämä henkilöt yleisesti ovat vanhempaa sukupolvea, kuten täälläkin on huomattu.
Edit: Ollut kyllä viimeiset 20 sivua ehkä foorumihistorian huvittavinta paskaa mitä olen lukenut.