Hakutulokset

  1. Don Corleone

    Osasto 41

    Perustaa vielä uuden fooruminkin jossa ei ole älykääpiöitä
  2. Don Corleone

    Muut kiekkofoorumit

    Sakeaa settiä. En kyllä ymmärrä miksi larppaa tuolla jotai Ilves-kannattajaa mouhona... Huvinsa ne kullakin
  3. Don Corleone

    Osasto 41

    Ai kun joku on kanssasi erimieltä :D Edelleen, olet hieno ihminen
  4. Don Corleone

    Osasto 41

    Ensin sanoo kuinka huonosti käyttäydytään ja itse haukkuu ja lyö Osastoa täällä kuin vierasta sikaa
  5. Don Corleone

    Osasto 41

    Mitenkä Ilveksen menestys tai perinteet nyt ylensäkään tähän keskusteluun liittyy? Täällä on esitetty yhtä typeriä kommennetia myös teidän kritisoijien osalta. Junnuille vittuilu, mitä vittua :D
  6. Don Corleone

    Osasto 41

    Vittu sä olet hieno ihminen :D Eikös täällä saa esittää eriäviä mielipiteitä, vaan just sun mielipide on oikea. Asiahan toimii hyvin esim itänaapurissa.... Sinun jos jonkun se korkki pitäs kiinni pistää
  7. Don Corleone

    Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

    Ja strobot nyt on aika harmittomia vrt oikeisiin pyroihin
  8. Don Corleone

    Osasto 41

    Alkuperäinen viesti oli mahdollisesti kirjoitettu sarkasmilla ja antoi kuvan että Tre Crew natsismisyyttelyä pitäisi jotenkin vähätellä. Asia kun ei tähän liity mitenkään Ja olen sekaisin Ilveksestä kiitos kysymästä
  9. Don Corleone

    Osasto 41

    Valitset natsismin mielummin kuin strobottelun thumbsup
  10. Don Corleone

    Osasto 41

    Strobot katsomossa
  11. Don Corleone

    Osasto 41

    No pyro no party!
  12. Don Corleone

    Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

    Klubilainen, tulokas, ILVESfoorumilla väittää Osastossa olevan natseja koska kuuli ehkä jotain jokus jostain tai lähde oma pääkoppa Ja sitten täällä joku uskoo sitä Rautaista medialukutaitoa toverit! Garantie ❤️ Jäähykuningas
  13. Don Corleone

    Valmentaja Raimo Helminen

    Mikä helvetin pelleilyturnaus tää 3ICE World Cup oikein on
  14. Don Corleone

    Tulosveikkaus ja otteluseuranta Tappara - Ilves 21.4.2026 | 3. Välierä

    No ei ollut :D Luisteli mailaa päin
  15. Don Corleone

    Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

    Luulisi silloin olevan Tra.co, en tiedä, ylensä foorumilla tätä tarkoitettu. Tai sitten tarkoittaa yleisesti molempia.
  16. Don Corleone

    Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

    ACAB = All Cops Are Bastards Eli Kaikki Kytät on kusipäitä
  17. Don Corleone

    Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

    Huutista foorumille. Luetteko te säälittävä sonssipirikaartilaiset ihan oikeasti tätä. Ja sitten loukkaannutte. On kanssa siinäkin vittu sakki :D :D
Takaisin
Ylös