Edelleen, yksittäisten sponsoreiden Israel-kytkökset ei ole mielestäni kaikista relevantein asia siinä kohtaa, kun puhutaan siitä että kokonaisella valtiolla on 88% omistusosuus jalkapalloseurasta.
Onhan se nyt vähän eri asia vielä se että PSG:n omistaa Qatarin valtion investointirahasto, kuin se että esim. emiraattien lentoyhtiö on pääsponsorina. Nämä PSG:t, Manchester Cityt, Newcastlet ja mitä kaikkia näitä nyt onkaan on eurofutiksen syöpä.
Joo Valjun ylivoima on kyllä mälsä juttu, mutta eipä tuolle kauheasti voi sinänsä mitään. Saksan talousalueella ehkä pystyisi samanlaiseen finanssidominointiin, mutta siellä tyhmät ovat päättäneet kannattajien olevan rahaa tärkempi asia :rolleyes:
Toki englanninkielisyys tässä globaalissa...
Outo linja tämä lähes täydellinen radiohiljaisuus seuran omissa kanavissa, mutta sitten AL:n toimittajalle välillä lätistään vähän jotain. Pitäiskö Ilveksen ihan itse perustaa oma maksumuuri mitä kautta sitten vähän edes ympäripyöreästi raottaa toimintaa paremmille kannattajille joskus jouluna...
Mun mielestä edelleen viime jouluna edellisen kauden ollessa kesken en kaivannut Koskelan kommentteja tulevasta kaudesta ja sun hirttäytyminen tuohon oli silloin koomista.
Nyt taas sitten se on aivan eri asia.